100 procent cpu gebruik voor battlefield 1942

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanvanderveen

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Beste forumleden,

Ik heb een AMD athlon processor 2800 met 1,6 GHz. Nou is dit niet bepaald een nieuwe computer, maar bij het online spelen van Battlefield 1942 wordt de volle 100% van het CPU gebruikt. Ik heb dan ook problemen bij ongeveer 20 medespelers, dan begint het beeld schokkerig te worden, maar bij vier medespelers trekt mijn computer het wel goed. De driver van mijn videokaart 256MB is up to date en direct x en punkbuster zijn ook up to date.

Heeft iemand hier een verklaring en oplossing voor?

Alvast bedankt, Johan

Processor

Langzame processor.
Advies: koop een nieuwe.;)

Er is toch maar 500 MHz nodig voor battlefield, of kan online spelen meer dan drie keer zoveel eisen van je processor?

Geef eens wat meer info over de hardware in je pc. Welke videokaart heb je bijvoorbeeld.

Maak je gebruik van draadloos internet?

Internet

Tja ik zei niet dat het aan je processor lag. Ik zei alleen dat hij niet al te snel is;)
Ik dacht dat mijn 2.8Ghz al langzaam was..

Maargoed, hoeveel mb internet heb je?

He bedankt voor de reacties. Ik heb een sapphire radeon atlantis 9600 videokaart. Verder gebruik ik internetkabels en is mijn verbinding is 10 mb per seconde. De pingscore tijdens het gamen is meestal iets van 50 dus dat zal het probleem denk ik niet zijn. Het zou misschien wel aan mijn internet of videokaart kunnen liggen, maar het rare vind ik dan toch dat het cpu gebruik op 100 blijft staan en dat de volle 100 % ook nog eens naar battlefield gaan. Bekenden van mij speelden battlefield goed met een tragere processor dus daarom dacht ik dat het met mijne ook zou moeten kunnen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan