1000 euro gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerry01

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo,

Ik ga een game PC bouwen eb ik vroeg me af (aangezien het me eerste keer is) wat mensen van mijn build vonden. Waar zitten fouten, waar kan t minder en waar is t te weinig. Graag jullie advies.

Intel i5 4460
Corsair h100i
Msi gtx 970 4gb
NZXT s340 white
V650s
Msi gaming 3 motherboard
1TB WD caviar blue
Crusial balistix sport 2x4gb 1600

Kosta quanta 1100,-

Dus nogmaals, graag jullie kritiek en advies.

ja dat vraag ik me ook af je gaat niet OC'en met een i5 4460 dus je hebt niet veel aan die H100i.
je kan dan net zo goed een Deepcool neptwin of scythe mugen kopen
die zijn stil en zullen die cpu ook prima koel houden voor minder geld

ik mis ook een degelijke SSD in dit systeem laad tijden zullen wel wat langer zijn met een caviar blue hdd die zijn niet echt rap.

Laatst bewerkt:
Hoi,

de vraag is denk ik of er ook nog een windows 8 of 7 erbij moet je zal een besturing nodig hebben of heb je die nog?
En als je de pc zelf in elkaar kan zetten denk ik dat deze een even beter optie is als die van jou wat betere processor ssd en beter merk voeding.

Beter merk voeding? Ow ik dacht dat coolermaster beter was dan corsair.

En betere CPU wil ik niet want wil niet meer geld uitgeven

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat wil ik niet zeggen maar Seasonic is wel beter als Coolermaster

Ps je gaf aan in bericht 1 dat die pc 1100 euro koste en als kijkt zie je dat ik met een beter processor nog goedkoper ben en met een ssd. dus zeg het maar;)

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen wat jij er op dit moment in hebt liggen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Jouw CPU en gpu bij elkaar kosten al bijna 1000 euro. Lijkt me sterk dat met alle extra's hij goedkoper is dan mijn 1000 euro build

Hoi,

Ik heb het niet over mijn pc maar klik even op deze tweede regel in bericht 8 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan