100mbit verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

EXORCIST

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Ik loop stage op een basisschool,

nu doen zij mee aan een project voor glasvezel. Nu zijn zij een glasvezel kabel aan het leggen en is ons toegezed door het project dat wij dus een internet snelheid van 100mbit gaan halen en krijgen er word op dit moment nog onderhandeld met een provider die ons dit gaat leveren. maar ik snap niet hoe dit kan want volgends mij is het hoogste wat je hier kunt halen 20 mbit omdat er geen gtotere abbonomenten zijn en dat het maximum is. En voor adsl 2 was het maximaal 25mbit. zijn er mensen die weten of er dan dus wel 100mbit snelheden zijn en of dit gehaald kan worden zodat wij dus niet worden voorgelogen door het project????

groeten EXORCIST

Chello heeft al eens een proef met 50 mBit gedaan en gaven al aan dat het nog hoger kan. Dus het lijkt me wel mogelijk.

ik hoorde van iemand die thuis glasvezel had die had 30 mbit
maar zou best kunnen dat het 100mbit is
bij mij op school download je met 8Mb p/s dat is ong 64mbit d8 ik zo

Je zegt dat er glasvezel geleverd wordt, nou dan kun je wel wat hoger dan 20Mb

Wellicht dat er een zakelijke internet provider gebruikt wordt en dan kun je makkelijk de 100mb halen

uit een nieuwsbrief van @work

Een groeiend aantal bedrijven en instellingen kan voor een efficiënte bedrijfsvoering niet zonder een hoogwaardige en betrouwbare dataverbinding. Met het realiseren van een supersnel glasvezelnetwerk in genoemde stedelijke gebieden zijn deze verbindingen nu beschikbaar. De snelheid in dit netwerk is tien tot honderd keer sneller dan via “traditionele“ koperen kabel of ADSL. Essent Kabelcom biedt met @Work City Access ethernet verbindingen van 100 Mb/s tot 1000Mb/s (=1Gb/s).

kan je 12,5 MB per seconde mee downloaden wil ik hier ook wel hebben liggen :)

sjee, dat weet ik ook niet zo snel, misschien bedoelden ze de lan-snelheid :p

Maar als ze daadwerkelijk 100mbit Internet bedoelen, dan is mijn vraag:
Heeft die school geld over of zo?

Jagermeister85 zei:
sjee, dat weet ik ook niet zo snel, misschien bedoelden ze de lan-snelheid :p

Maar als ze daadwerkelijk 100mbit Internet bedoelen, dan is mijn vraag:
Heeft die school geld over of zo?

100 mbit is denk ik wel wat overdreven voor een basisschooltje:P
denk neit dat die kinderen van 8 daar beetje torrents gaan downlaode/uploaden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan