100mps

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een vraagje over draadloos internet,,ik speel veel online game's zoals battlefield 2 en andere spellen online ,,nu wil ik draadloos internet !werkt dit of is het toch niet verstandig om dat te doen?

zo ja heb iemand een voorkeur welke router..zo ne weet ik genoeg!!:confused:

Thanks

Mikey

Zolang je, met welke draadloze router dan ook, een verbinding hebt die als Uitstekend wordt aangeduid, zul je een minimale snelheid hebben 11 of 54 Mbps (afhankelijk van merk/type router). Dat is nog altijd sneller dan menig internet abonnement. Soms kan het signaal terugvallen naar 5 Mbps, maar ook dat is nog vaak voldoende. Belangrijker is eigenlijk je ping-tijd. Voorkeur voor een router is vaak erg persoonlijk. Vooral je persoonlijk budget speelt mee :)
Zolang je een redelijk bekend merk kiest zit je wel goed. Let trouwens goed op bij het plaatsen van de router. De meterkast klink aantrekkelijk, maar is bijkans de slechtste plek die je maar kan bedenken! Zorg ervoor dat de antenne(s) niet te dicht in de buurt komen van metaal, muren, electronische app. zoals zenders en magnetrons. Kijk dus tevens naar de ontvangende partij, ook die antenne moet een zo "vrij mogelijk zicht" hebben richting router.
Succes met kiezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan