11 inch papier en windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Tot mijn grote verrassing, blijkt windows XP (sinds een week in gebruik) mijn antieke
Mannesmann Tally printer te herkennen! Na 5 jaar met windows-98 alleen briefjes in
MS-DOS te hebben geprint, is dit natuurlijk best leuk.

Toch een klein probleempje: ik gebruik kettingpapier met een lengte van 27,9 cm (breedte is niet belangrijk) Op de doos van het kettingpapier staat "11 inch x 240 mm".
(dat is inclusief de randen met gaatjes in de breedte) Zolang ik briefjes print van één pagina, is er geen enkel probleem. Maar omdat de printer is geconfigureerd op A4, verschuift de hele zaak per pagina, en tegen de tijd dat ik pagina 4 ben, wordt er door de perforaties heen geprint. Een heel gedoe dus.

Er staan wel 15 andere opties bij printerinstellingen, dan A4. Maar ik zie nergens iets staan over 11 inch. Weet iemand een optie die overeenkomt met die 11 inch? Natuurlijk kan ik AL die opties wel uit gaan proberen, maar misschien is het een handigere manier om het even hier te vragen. Klopt het trouwens dat A4 een lengte heeft van 29,6?
Alvast bedankt voor evt. reakties!

Geplaatst door peter vazed
15 andere opties....
deze ook?

Letter 8.5 x 11 216 x 279

site:
http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Papier.html#usa

cool:

Helaas helaas! Die staat er nu net niet bij.......ik heb wel:
- 8.5 x 13
- 210 mm x 12

Maar die site is wel interessant om misschien verder te komen. Ik heb n.l. ook 2 "duitse" opties, dus misschien kom ik daar verder mee. Dank voor je reaktie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan