112-gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

Ik wilde graag even me site laten checken.
Wat kan er beter, of wat vinden jullie goed?
Of zijn er andere dingen wat jullie over de site kwijt willen.
Hier de link 112-gouda

Mvg ricie

Nou, mij zul je er niet vaak op zien kijken.
Krijg last van mijn ogen.

images

:cool:

Ricie, erg leuk, maar je moet meer aandacht besteden aan de spelling. Waarom geen spellingchecker gebruiken?

In Internet Explorer is het linkermenu niet zichtbaar, je kunt daar niets zien en is dus ook verder niets aanklikbaar. In Firefox is dat wel zichtbaar.

De kleur rood op zwart is niet goed leesbaar en alle lettertypen zijn te klein. Je moet minimaal 11 of 12pt gebruiken.

Kijk eens naar onderstaande tekst. Zinnen door laten lopen. Niet ook, ook en nog eens ook.

Welkom op 112-gouda.nl < punt weg

Op onze site kunt u foto’s vinden van gebeurtenissen, ongevallen en calamiteiten uit Gouda. Onze site geeft informatie over de inzet van brandweer, ambulance en politie. Aan de hand van foto's en korte omschrijvingen proberen we de lezer inzicht te verschaffen in wat er is gebeurd. We hopen dat u onze site veel zult bezoeken.

Heeft u zelf belangrijke foto's en/of informatie, dan zouden wij het zeer op prijs stellen als u die ons via e-mail doet toekomen. Indien uw foto's of teksten geplaatst worden en u aangeeft dat u bronvermelding wilt, dan regelen wij dat voor u.

Voor andere tips en suggesties houden wij ons graag aanbevolen.

Laatst bewerkt:
Nog meer spelling :
op prijs stellen (3 woorden)
inzicht verschaffen in

De site is nu wreed aangepast aan layout e.d. alles ziet er totaal anders uit, en als je last had van je ogen, zal je dat nu niet meer hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan