12/13 inch laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

karensouvereyns

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Hoi allemaal ,

ik ben op zoek naar een 12/13 inch laptop voor niet al te veel geld
(1000-1500 euro willen mijn ouders er aan besteden)
Ik wil hem vooral voor school gebruiken omdat ik nogal veel opzoekwerk moet doen in de bib ... en ik daarom het veel gemakkelijker vind om met een laptop te werken (die niets lawaai maakt)

Mijn doelen:
- het mag geen lawaai maken wanneer hij aanstaat
- windows xp
- 12 of 13 inch en niet groter
- genoeg geheugen of de mogelijkheid om er nog een geheugenkaart in te steken
- niet te zwaar van gewicht
...

Weet iemand een goede(kope) 12 of 13 inch laptop????

dank je
karen

Ibook / Powerbook (tha bomb maar geen windhoos xp)

Je kan voor de Sony Vaio dacht ik gaan... die is 12" Klik

Maar die kost 1800, hij heeft een scherm va n13.1 inch Maar ik denk dat je het moeilijk krijgt om een 12" laptop te vinden. Ga voor een 15" die zijn goedkoper. Ik ken verder geen laptops die echt klein zijn....

Laatst bewerkt:
ja ... ik ben niet zo voor apple...
en is niet zo compatibel al de rest die hier in huis staat

Vaio van sony is nogal duur? of niet? weet jij een goedkope vaio ?

Geplaatst door karensouvereyns
ja ... ik ben niet zo voor apple...
en is niet zo compatibel al de rest die hier in huis staat

Vaio van sony is nogal duur? of niet? weet jij een goedkope vaio ?
check me vorige bericht....heb ik net even aangepast. Apple is wel compatible ... alleen op sommige domme scholen ondersteunen ze het niet.... Programma's zijn er ook genoeg alleen niet 20 van hetzelfde ;). De ibooks worden in januarie waarschijnlijk geupdate dus gaan de huidige ibooks goedkoper worden :). Neem gewoon is een kijkje...:D Ik ben een maand geleden ofzo overgestapt. Nou werkt perfect met een mac mini.

Ohja nog een tip kijk ook naar de batterijduur...daar heb je misschien geen last van als je op school zit ergens waar stroom is maar als dit niet zo is dan is het lastig als hij binnen 2 uur alweer uitvalt

ja ik kan begrijpen dat ze nu wel compatibel geworden zijn enzo... maar ik riskeer het gewoon nog niet
Mijn vriendje daarentegen die gaat nu overstappen naar apple
maar ik weet niet of met een apple thuis kan werken (ivm internetverbinding), of ik iets op cd kan zetten en op pc kan afspelen (zoals presentaties en documenten voor school)...
eigenlijk weet ik niets van apple behalve dat het een heel ander systeem is dan pc's
en dan kies ik liever voor de veilige manier
sorry... ik kies even voor de zekere weg

maar nu ben ik wel nog niet echt geholpen ...
welke (PC)-laptop is nu goed voor weinig geld?

15 inch , allemaal fijn (heb ik dus nu voor me staan) ... maar ik zocht echt wel een kleiner formaat.
als ik dat niet vind , voor een betaalbare prijs ... dan stap ik wel over op 15
maar er moet toch iets zijn ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan