12 tinten wit, maar niet de goede

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS,
wat is de ral kleur witte lak van een rcd n7 denon.
Ik heb al tal van stalenkaarten van de verfkleuren in de tinten wit,-zeker wel 12 -, naast de kast van de denon gehouden maar al die witte kleuern zitten er ver naast.
Heeft iemand enig idee welke kleur witte lak op die receiver,cd speler is gespoten? Ben reuze benieuwd of iemand dat weet.
Het is weliswaar een vraag die niet bepaald gaat over de werking of de kabels en andere hardware, maar het betreft wel een tuner receiver.
vr grt
tom

Hoi ErpCity,
Oef, dat is een snel antwoord.
Maakt het dan nog uit in ral 9010 door welke fabrikant of van welk merk het is. En is het mat of glans.
grt
tom

Ral 9010 zou van elk merk hetzelfde moeten zijn... Wel geeft mat, zijdeglans of hoogglans een ander optisch effect (geen andere kleur, hoewel dat soms wel wat zo lijkt).
Exact hetzelfde effect als op het apparaat zal moeilijk worden, want die dingen hebben, als ze van metaal zijn, vaak een soort "poedercoating", als de behuizing van plastic is wordt een speciale spuitgiettechniek gebruikt. Als ik het apparaat zo zie is het hoogglans.
Maar... wat wil je doen/bereiken? Luidsprekers in dezelfde kleur brengen?

inderdaad.
de luidsprekerkasten van jvc zijn nu zilverkleurig ( oorspronkelijke kleur was soort beukenhoutkleur), maar steken nu wel niet mooi af bij de denon waar ze pal tegenaan staan.

overigens, je zegt : 'als ik het apparaat zo zie'
heb je er ook een?
als ik ernaar kijk dan glanst de lak niet , maar is ook niet mat

Laatst bewerkt door een moderator:
Met zijdeglans zou je het dichtst in de buurt komen... wel eerst even in de "Uni bunt" grondverf zetten voor het beste resultaat. ;)

Ik heb er zelf geen... ik heb een aantal foto's bekeken...

Laatst bewerkt:
Dank
ga op zoek en weet nu wat te zoeken. Zijdeglans dus en uni bunt grondverf eerst.
reuze goed.
geweldig zo snel als ik nu de oplossing heb, na een week zelf zoeken tussen de verfschappen.
je kan moeilijk het apparaat mee de winkel in slepen.
ik sluit de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan