Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door pcfixer
DDRAM 512Mb PC3200 400MHz
DDRAM 256Mb PC3200 400MHz
is niet helemaal waar.Geplaatst door bloopy
hoe meer cachehoe sneller de pc naar de schijf kan sturen en vice versa.
Geplaatst door ojan
Waarom 512 + 256 ???
de pc lijkt mij duur maar ik zou het ff na moeten rekenen...
ik denk niet dat dit in een dual-channel opstelling werkt. Maar een AMD heeft daar toch niet zo heel veel profijt van dus het maakt niet zoveel uit.Geplaatst door pcfixer
768 Mb is wel lekker voor werkgeheugen. Beetje aan de toekomst denken. Ik dacht eerst zelfs 2 x 512 te doen maar dat werd toch iets te duur. Ik hou er altijd een beetje rekening mee en neem altijd iets meer dan dat op dat moment standaard is zo heb jue nog een beetje lol van je pc de komende anderhalf jaar.
mijn vader ookTen eerste maakt het niet echt uit, hij kan denk ik wel zonder btw dan praat ik mijn pa wel ff om dat hij het als bedrijfskosten moet rekenen (heeft een autoservice bedrijf)
Ik heb het ff nagerekend: het kan goedkoper, maar dan moet het bij verschillende winkels en dan wordt het met de BTW nogal lastig. Bovendien ben ik bij die TFT monitor van 400 euro uitgegaan en je hebt veel duurdere modellen. En PC-prive, kan dat?En ook was mijn vraag eigenlijk: wat denken jullie van de samenstelling-prijs verhouding? Is dit een goede prijs voor wat er allemaal in zit of kan het goedkoper?
En PC-prive, kan dat?
maar dan moet het bij verschillende winkels en dan wordt het met de BTW nogal lastig. Bovendien ben ik bij die TFT monitor van 400 euro uitgegaan en je hebt veel duurdere modellen.
ik denk niet dat dit in een dual-channel opstelling werkt
Geplaatst door pcfixer
Hoezo niet? Het is toch gewoon 512 + 256 erbij prikken?
ik zou uitgaan van een procentje of 3-4Geplaatst door pcfixer
Maakt het dan veel uit of je dual channel ddr hebt of niet? Is er een dusdanige snelheidswinst dat het anders sonde zou zijn? Want dan maak ik het wel rond op 1700 euro door er ff nog 512 van te maken![]()
Je hebt al Soundstorm DD5.1, Dan kan alleen de Audigy 2 Advanced HD een meerwaarde bieden, maar deze kaart kost snel 125euro... Dus laat die gewone Audigy vallen en investeer dan beter in 2x 512Mb...
Verder, Die 9600PRO... Ik weet dat ze nog weinig te krijgen zijn, maar indien mogelijk een ZEER goed zoeken achter een 9500PRO! Deze presteert stukken beter, maar nog moeilijk te krijgen vanwege einde reeks...
Ook die TFT monitor... Als je geen plaatsgebrek hebt zou ik die vervangen door een goede 19" FLATTRON. Die ga je zeker nieuw vinden goedkoper dan die 17"TFT, en de beeldkwaliteit zal misschien zelfs (zeker bij spellen) beter zijn.
Gezien het prijsverschil van bijna 100euro tss een 2600 en een 2800 cpu zou ik de 2600 cpu nemen. In de praktijk (lees dagelijks gebruik) ga je geen verschil zien...
ja, maar de 9600 serie maakt de verwachtingen niet helemaal waar. ATI laat die kaart de 9500 opvolgend omdat hij stukken goedkoper te produceren is.Geplaatst door pcfixer
Normaal is hoger altijd nieuwer, maar is de 9500 pro beter dan de 9600? Ik weet juist niet of de zaak waar ik hem vandaan heb (dit systeem) de 9500pro wel heeft...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.