128 of 256

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroentrudy

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
graag wil ik weten wat beter is een vga 256mb met minder geheugen of 128 met veel geheugen ik speel veel op int cod.2 dus gamen en i.v.m volgend jaar toch meschien naar pci wil ik geen te duren kaart kopen \\\\\//??:thumb:

Hallo,

Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp.

256 en 128 staat juist voor de geheugengrootte. In principe hoeft een videokaart met een geheugen van 256 Mb niet sneller te zijn dan een kaart met 128 Mb. 64 Mb wordt wat mager daarintegen. De kloksnelheid van de grafische processor is minstens zo belangrijk.

Wat voor kaarten heb je zelf in gedachten? Dan is het voor ons iets gemakkelijker je te helpen.

gaat dus over de geheugen waar veel over gepraat word de 6600 gt 128mb heeft 1000 mhz geheugen als ik een 256 mb kaart met die snelheid wil kopen is de prijs weer zoo hoog en voor een jaar heeft dat wel zin kaart kost 150 euro of zo ik game alleen dus is het niet beter om een zo snel mogelijke kaart te kopen en in die prijs is de 128 mb het meest voor hand liggeend

't blijft wat moeilijk te volgen zonder komma's en punten :rolleyes:
Ik geloof dat je met 128 Mb wel goed zit.

dus ik kan beter een 128 die sneller is .1000 mhz .150 euro
dan een 256 mb 500 mhz 150 euro

Dat is correct.

Huidige spellen doen het over het algemeen goed op 128 Mb.

Dus beter een snellere videokaart met 128 Mb geheugen, dan een langzame kaart met 256 Mb. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan