12Move neemt IE over

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
3.141
Een vriendin van me heeft een gratis cd'tje bij een tankstation gehaald van 12Move, om gratis op internet te komen. De installatie is niet voltooid omdat de server een tijd down is geweest, maar dat schijnt nu verholpen te zijn (de verbinding wordt niet meer verbroken).

Echter, op het moment dat je nu IE opstart wordt gelijk de installatie van 12Move voortgezet en wordt er gevraagd weer in te bellen om de installatie te voltooien. Dit gaat goed tot het bericht 'bezig met de server te verbinden'. Raar genoeg komt daarna de Windows aanmelding in beeld (wat je normaal bij opstarten van windows krijgt, gebr.naam en wachtw invullen, W2000). Bij het opstarten klikt ze deze melding altijd weg zonder wachtwoord in te vullen en hij start gewoon door. Doet ze dat nu, dan wordt de installatie van 12Move weer afgebroken. Als er geen of een verzonnen wachtwoord wordt ingevuld, krijgt ze de melding dat er een verkeerd wachtw is ingevuld.

Eigenlijk wil ik gewoon van dat 12Move af, want het is vanaf het begin een drama geweest. Maar, zoals ik zal zei kun je IE niet meer gebruiken omdat 12Move ertussen zit en eerst wilt dat je de installatie afmaakt. Is dat ongedaan te maken, dat je bij opstarten van IE gewoon het browservenster te zien krijgt?? Ik heb al in het register gekeken, kwam 12Move regelmatig tegen, maar weet niet welke sleutel hiervoor verantwoordelijk is. :confused:
 
Kun je het niet bij configuratiescherm->software verwijderen? Krijg je ook 12Move te zien als je start->uitvoeren->iexplorer doet?
 
klopt:eek:, normaal test ik even of die dingen kloppen maar ik zit nu in Linux:D.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het allebei ff proberen als ik haar weer zie, vast bedankt...
 
Helaas stond ie niet bij config.scherm -> software. Maar ik heb gewoon brutaal alle registersleutels verwijderd van 12Move en weg was ie!

Een goede leer voor de volgende keer: gebruik nooit een dergelijk cd'tje, maar vraag online een account aan bij bijvoorbeeld Tiscali en stel m zelf in!

Alles is dus weer in orde...
 
Idd, gewoon zelf instellen is het beste.. krijg je ook niet van die rommel als Internet Explorer van 12Move enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan