12move.nl ligt dwars

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Ik heb een heel vreemd probleem. Wanneer ik via webmail mijn 12move-account open, gaat dat prima. Probeer ik dat echter vanuit OE, (6.0) met hetzelfde wachtwoord en dezelfde gebruikersnaam, krijg ik een rijtje fraaie errors:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Gevoelsmatig zou ik zeggen dat het probleem in de instellingen van de OE-account zit. Maar als ik de account opnieuw aanmaak met de juiste inloggegevens, blijf ik hetzelfde probleem houden :confused:

En deze: 4. Ik heb net webmail.tiscali.nl gebruikt en kan nu de e-mailberichten niet ophalen via het e-mailprogramma op mijn computer?
Wanneer je bent ingelogd en je wilt vervolgens uitloggen, dien je op de knop / link "Uitloggen" te klikken. Op deze manier wordt de webmail correct afgesloten. Wanneer je klikt op het "x-je" van de browser of je sluit de gehele browser af, ben je niet correct uitgelogd. Wanneer je vervolgens je e-mailberichten wilt ophalen via je e-mailprogramma op de computer, kan de foutmelding "Locked by other server" naar voren komen. Dit wordt veroorzaakt door een niet correct afgesloten webmailsessie. Je dient vervolgens een x aantal minuten te wachten voordat de mailbox weer toegankelijk is vanaf de computer.
http://webmail.tiscali.nl/help/nl_tiscali/nl_faq.htm

Geplaatst door gezina
En deze: 4. Ik heb net webmail.tiscali.nl gebruikt en kan nu de e-mailberichten niet ophalen via het e-mailprogramma op mijn computer?
Wanneer je bent ingelogd en je wilt vervolgens uitloggen, dien je op de knop / link "Uitloggen" te klikken. Op deze manier wordt de webmail correct afgesloten. Wanneer je klikt op het "x-je" van de browser of je sluit de gehele browser af, ben je niet correct uitgelogd. Wanneer je vervolgens je e-mailberichten wilt ophalen via je e-mailprogramma op de computer, kan de foutmelding "Locked by other server" naar voren komen. Dit wordt veroorzaakt door een niet correct afgesloten webmailsessie. Je dient vervolgens een x aantal minuten te wachten voordat de mailbox weer toegankelijk is vanaf de computer.
http://webmail.tiscali.nl/help/nl_tiscali/nl_faq.htm
Ik krijg nu een andere foutmelding met 'IN-USE' erin; dat wijst daar inderdaad wel op, maar ik log gewoon uit zoals het hoort, dus via 'afmelden'. Maar ik blijf de foutmelding houden.

Ik heb overigens exact hetzelfde probleem met de account van Tiscali (niet raar omdat Tiscali en 12move zo op t oog erg goede vriendjes van elkaar zijn)

Ik ga nu een kwartiertje niet proberen in te loggen en probeer t daarna opnieuw.

Laatst bewerkt:
De oplossing was heel simpel: gewoon tien minuutjes wachten tot de sessie verlopen is en je mag er weer op. Fijn dat ze dat zo duidelijk aangeven... :rolleyes:

Nou ja, heb het toch geholpen, duurt idd wel erg lang. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan