12Move via Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Goedenavond allemaal,

Mijn oom heeft als provider 12move ADSL, nu wil hij z`n mail beheren via Outlook (degene uit het windowspakket)......

Dit lukte hem niet en nu heeft hij mij gevraagd dat ff voor hem te fixen. Ik heb alles geprobeerd maar telkens als ik de opdracht geef om de mail op te halen en te verzenden krijg ik de foutmelding dat ik het verkeerde ww heb gebruikt.

Ik weet zeker dat dit niet het geval is en ook de gebruikersnaam is de juiste.

Weet iemand hier misschien meer van want ik en m`n oom worden er helemaal tureluurs van.

BVD Dion.

De uitleg van 12move over het instellen.
En hier over wachtwoordproblemen.

Kan je oom met exact hetzelfde wachtwoord wel de webmail lezen???

Geplaatst door maestro12
De uitleg van 12move over het instellen.
En hier over wachtwoordproblemen.

Kan je oom met exact hetzelfde wachtwoord wel de webmail lezen???

Jah dat had ik allemaal al gezien toen ik er mee bezig was en ja hij kan wel de webmail lezen met hetzelfde ww en gebruikersnaam......

Geplaatst door _Enemico_

Jah dat had ik allemaal al gezien toen ik er mee bezig was en ja hij kan wel de webmail lezen met hetzelfde ww en gebruikersnaam......

Dan....zegt 12move heel eigenwijs, ligt het toch aan jullie.

Geplaatst door maestro12

Dan....zegt 12move heel eigenwijs, ligt het toch aan jullie.

Zal m`n oom leuk vinden heb ie net die hele bende laten installeren werkt de helft niet.....

Je zou nog eens kunnen proberen om wel "@12move.nl" achter de gebruikersnaam te zetten. Im mijn tijd bij tref.nl wou dat nog wel eens werken, kan wel zijn dat je dat op een gegeven moment weer weg moet halen om het te laen werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan