1394 poort voor video bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Ik wou vanmiddag even mijn video die ik had gemaakt met pinnacle op de computer zetten.
Maar de 1394 poort geeft niets aan. [ Verstuurd geen pakketjes ]Doet het niet,ben van Tiscali overgestapt naar kpn direct,dat moet toch niets uitmaken,als ik het goed heb.Ik heb nog 2 computers in een netwerk zitten en die doen het ook niet. Hier voor nooit geen problemen mee gehad. dus de poort is niet kapot.Zou toevallig zijn alle 3.hij geeft aan dat TCP niet is aangesloten en daarom niet verder kan gaan,maar dat is wel aangevinkt bij eigenschap kun je dat zien,en in de bios staat ook alles aan,anders kon ik deze poort ook niet aanklikken.

Wie kan me uit mijn dromen helpen.\

Groet Indiaan.:evil:

Heb je de 1394 wel aan staan bij netwerkverbindingen?

ja ik heb alles aan staan,ik heb dit ook nog nooit ergens mee gemaakt.en 3 computers.lijkt me sterk.

Als je overgestapt bent zou ik toch even de netwerkverbinding opnieuw doen op alle pc's.

Hallo

Ik heb mijn modem opnieuw geinstalleerd en mijn router gereset,Ik heb zelfs al de nvidia driver op een computer naar een vorige versie terug gezet.Voor te proberen.Maar ik heb een lan verbinding,en normaal werken gewoon allebij de poorten.

Haal je netwerkdriver en de 1394 driver er eens af in apparaatbeheer.
Laat Windows vervolgens (met opstarten) weer opnieuw vinden.

Heb je in die router alle nieuwe gegevens verwerkt van KPN direct?

:evil: Heb ik al allemaal gedaan,en ook al de wat ouderen drivers geinstalleerd maar het helpt allemaal niet.Ik weet het echt niet meer,heb nog bij tweakers gekeken en bij google.Ik snap er geen **** van.Maar in iedergeval heel erg bedankt,als ik er achter kom laat ik het je ook even weten.

Groet

Hallo,

Dit is de foutmelding.

1394 verbinding herstellen

Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid.
TCP/IP is niet voor deze verbinding ingeschakeld,kan niet doorgaan.

Neem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.

Nou alles is ingeschakelt.heb een ander adsl modem geprobeerd en de router gereset,en op internet gezocht,ik kom er niet uit.

Als je rechtsklikt op die 1394 verbinding zie je dan wel het TCP/IP protocol er bij staan?
Gooi het anders eens weg.
Sluit af/Start op/ Installeer TCP/IP weer.
De wonderen zijn de wereld soms nog niet uit.

Er horen er daar 3 te staan.
Microsoft
Bestands en printerdeling
Protocol TCP/IP

TCP/IP kan ik daar niet verwijderen er staan er 3 heb al een keer alles er afgegooit.
de wonderen zijn zeker nog niet de wereld uit,maar goed ook anders was alles zo saai.

Maar toch bedankt voor de hulp.

Nou, dat is wel heel vreemd.
Jammer dat ik het verder ook niet weet.
Hooguit nog een keer je netwerkadapter er af in apparaatbeheer en weer opnieuw installeren.
Daar houdt het wel mee op.

Hou toch je vraag aan de praat. Wie weet komt er nog iemand met een ander idee.

Ik heb de router vandaag nog maar eens gereset,en toen kon ik in een keer wel mijn filmpje met pinnacle op de computer zetten.Maar pakjes doet nij nog niet verzenden.niet dat dat nou zo belangrijk is ,maar ik wil altijd precies weten waar het aan lag.

Jouw antwoord heb ik niet binnengekregen.
Heb jij naar mijn Hotmail account een mailtje gestuurd? Ik durf het n.l. niet open te maken.

Begrijp niet hoe je aan mijn Hotmail-adres komt :shocked:
Het loopt dus zeg je.
Hopelijk nu nog :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan