14 keer SVCHost.exe geopend bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

zamg0d1

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hallo,
Ik heb al een tijdje last van een probleem, ik denk dat mijn computer hierdoor ook redelijk langzaam is. Ik heb namelijk 14 keer SVCHost.exe open staan terwijl ik niks heb geopend hiervan, ze nemen redelijk veel geheugen. Is er een manier om dit tegen te gaan dat het proces zo vaak wordt geopend?

Ook wil ik vragen of ik 'Niet Actieve Systeemprocessen' kan sluiten want dit vertraagd mijn computer heel erg doordat het heel veel processor-ruimte in neemt.

Indien het nodig is om te weten, ik gebruik Windows 7 Ultimate 32 Bits

Laatst bewerkt:
Ook wil ik vragen of ik 'Niet Actieve Systeemprocessen' kan sluiten want dit vertraagd mijn computer heel erg doordat het heel veel processor-ruimte in neemt.

Bovenstaande betekend juist dat er géén geheugen voor word gebruikt! En vele malen SVChost is normaal. Heb er zelf nu ook 7.

ik tel 12 :P, geen idee waar het voor is, maar het kan geen kwaad.
mocht je pc merkbaar snelheid verliezen, kijk dan of je je pc kan uitbreiden met extra ram ;)

Hallo,
Ik heb al een tijdje last van een probleem, ik denk dat mijn computer hierdoor ook redelijk langzaam is. Ik heb namelijk 14 keer SVCHost.exe open staan terwijl ik niks heb geopend hiervan, ze nemen redelijk veel geheugen. Is er een manier om dit tegen te gaan dat het proces zo vaak wordt geopend?

ik tel 12 :P, geen idee waar het voor is, maar het kan geen kwaad.
mocht je pc merkbaar snelheid verliezen, kijk dan of je je pc kan uitbreiden met extra ram ;)

Je hebt er een aantal voor je netwerk verbinding, er is er 1 voor het 'eye candy' van je taakbalk. Doorzichtigheid enzo. Verder draaien er ook nog een aantal keer svchost.exe voor het bureaublad-beheer (Merk je niks van), en ook voor de werking van Windows zelf.

4b91bb243d0b4-Untitled.png

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen welk programma je gebruikt voor die meerdere schermen? :)

En bedankt voor de informatie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan