15min opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepmansz

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
9
hoi
mijn h.p 8730w heeft een kwartier nodig om op te starten,heb de bios geflashed en hoopte op een snellere start
maar helaas,het enige wat ie zegt is dat er een opstartprobleem heeft vanwege een ontbrekend apparaat,
maar verteld er niet bij welk helaas.. vraag,wat voor apparaat?
het is een windows 7 ultimate met 8 gieg werkgeheugen,dual processor.
 
Hier staat informatie hoe je stuurprogramma's kunt installeren. (Eerst beetje naar onder bladeren)
 
jean en dorado bedankt het fix it progr. is uitgevoerd en de info van dorado gebookmarked en gelezen,nu
moet ik nog durven opnieuw opstarten,eerst email nakijken en faceboooken,maar daarna....tot later

JAMMER JEAN,de fix it erover gegooid maar het duurde weer een kwartier voordat ie wakker werd,stap 2 dus,wish me luck

Helaas 2 werkt ook niet,het was ook geen driver maar een apparaat say,s the labtop,the story continious
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als een apparaat niet werkt, ontbreekt een stuurprogrmma, dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden..
Zie je gele driehoek(en) in Apparaatbeheer?
 
trage opstart

Dorado,er is 1 webcam (sweex) die hij niet herkend,die heb ik r als 1e afgegooid,en heb het geprobeert
met opstartherstel van de echte c.d en dat werkte ,nu weet ik nog niet wat er voor die vertraging zorgde,maar
dat laat me nu koud.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan