Hallo ,
Zoals de titel al omschrijft heb ik (wat heel dom is
) een 15v 2A op een 12v 1.5a externe harde schijf aangesloten .Toen kreeg ik op de computer een bericht dat er een mass storage apparaat is aangesloten en daarna dat hij niet goed werkt (a problem occured
)
als dat ik op computer en dan manage ga en kijk bij de usb aansluitingen staat er een geel icoontje met iets zwarts erin .Ook was er een bericht over code 10
.
Nu ik de hardeschijf wel met zijn eigen stroom heb aangesloten draait hij gewoon en het lampje is nog aan maar ik krijg de zelfde berichten (met de te grote adaptor deed hij ook het lampje gewoon aan).Ik heb ook de usb poorten geunistalleerd maar geen verandering
.
Zijn mijn bestanden nog te redden? zonder naar zoon duur bedrijf te sturen ?
Wat kan ik nog doen
?
Ik heb windows xp en een Memup Kiosk LS 500GB hardeschijf.
Alvast heel erg bedankt
Lexosls
Zoals de titel al omschrijft heb ik (wat heel dom is

als dat ik op computer en dan manage ga en kijk bij de usb aansluitingen staat er een geel icoontje met iets zwarts erin .Ook was er een bericht over code 10

Nu ik de hardeschijf wel met zijn eigen stroom heb aangesloten draait hij gewoon en het lampje is nog aan maar ik krijg de zelfde berichten (met de te grote adaptor deed hij ook het lampje gewoon aan).Ik heb ook de usb poorten geunistalleerd maar geen verandering

Zijn mijn bestanden nog te redden? zonder naar zoon duur bedrijf te sturen ?
Wat kan ik nog doen

Ik heb windows xp en een Memup Kiosk LS 500GB hardeschijf.
Alvast heel erg bedankt

Lexosls