16-bits ms dos - subsysteem probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfie1

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
hoi hoi :o ben aan testen geweest met bittorrent ,en heb ik winrar geinstalleeerd,,na 2 downloads te hebben gedaab heb winrar geinstalleerd en geprobeerd heb een bestand ermee uit te pakken kwam deze melding bij e volgende opstarten ,en vanmorgen weer!!
is er iets mee gegaan??wat niet goied was,en waarom gooit me mechanic regestrie me oude regsleutels niet weg ,heb de bit toorrent en winar weer verwijderd ,via cleaner schoon gemaakt en problemen laten zoeken ,en daarna opstarten ,waarmee normaal de oude reg sleutels weg gaan!(door mechanic)
:o wat moet ik nu doen!! was de eerste x in aanraking kom met bittorrent en ook tevens de laaste keer!
wat moet ik nu doen!!!!
zal proberen een screen te plakken!!
en ps was wel zo verstandig een systeemherstelpunt te maken die ik dus nog kan gebruiken ,maar weet niet of dat nu wel zo kan!(ivm met mechanic)!!!!!!
out.php

out.php

graag enige uitleg over dit!:shocked: eh ps heb net ook weer systeem herstel gedan,maar die pakt het niet ,lijkt erop mechanic deze vasthoud door zijn backups,ook via de backup van mechanic ,krijg ik de melding niks verand (vanuit systeen herstel wil het niet)

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik die melding ook wel gehad wanneer ik (van mijn HAVO tijdperk) een programma van school wilde draaien.
Dat spul was gewoon te oud en liep niet onder Windows XP.

Probeer je misschien een oud spelletje te draaien ofzo ?

Zelf heb ik die melding ook wel gehad wanneer ik (van mijn HAVO tijdperk) een programma van school wilde draaien.
Dat spul was gewoon te oud en liep niet onder Windows XP.

Probeer je misschien een oud spelletje te draaien ofzo ?

hohoi nee heb geprobeer een converter te installeren die rvmb kon omzetten naar avi
die hab ik gedownload en uit gepakt met win rar ,denk dar de fout ergens in zatdit was een versie met een reg nummer (althans dat moestt het zijn,heb per ongeluk ipv later op een bestand geklikt wat in die map zat ,niet de installatie ,heb er wel screens van,als het moet!
dus er is nu een oud programma op me pc als ik het goed begrijp,zag wel dat deze winrar aleen onder windows 95 en 2000 en xp (en dos zat er ook iest van tussen maar dat begreep ik niet!!!!)

Probeer deze fix eens.

hoi hoi heb deze gedownload ,ga hem zo installeren,deze verwijdert het programma,of repareert ie het,en gaat alles vanzelf dadelijk na installeren,heb effe de info nagekeken ,maar wordt er nog niet wijs uit!:o zag wel da het met dos heeft te maken,en kunt laten fixen om te kijken wat programma doet ,dit wil ik niet ,wil alleeen dat beeld weg gaat met opstarten,en als het zo ,dat bestandje of virus wat het ook is eraf gaat!:o
hor het wel ,ga nu eerst de fix installeren en wacht ik op het antwoord hier!!
aangezien het downloaden ook onzettend traag is,12 min voor bestandje van 2,67 ,wat ook niet goed is geloof ik,zou er mischien toch meer ingezeten heeft (trojans of anders virussen misch)aleen geeft me virus scanners niks aan
!!

Dit is alleen een fix voor het dos subsystem, wat zo te zien, alhoewel het erg vaag is, een melding is van de videokaart.

eh:o de eerste installatie van dit programma werd niet herkend omdat ie niet legaal was,dus heb nog een keer gedownload ,maar niet van US nu van die andere,na installeren vraagt ie om een cd van xp die heb ik niet!!!!waarom vraagt ie dit!!
kan nu verder niks mee doen dan weer afsluiten !!wat is volgende stap,ik heb geen legale xp maar wel sp2 en grooste deel van de updates en heb ik office 2003!
sorry lange pier is er ook een andere oplossing,en wat is er gebeurd dan ik zohn melding van dos krijg!:( :(

System Mechanic heeft niets te maken met het terugzetten van een herstelpunt, of het er eentje zijn die hij heeft gemaakt.

Start eens op in veilige modus, en probeer daar een herstelpunt terug te zetten met system restore.

Overigens is het nu vaag, waar het probeem eigenlijk over gaat, is het mogelijk om dat eens kort en krachtig weer te geven?

hoi hoi lange pier ,zal het kort en krachtig uitleggen ,na installeren van een bittorrent ,heb ik poging een converter te downloaden dits is gelukt ,met vermoeden dat er een reg code en alles bijzat kwam ik erachter na installeren van de allok converder er geen reg tekstbestand bij zat!! heb per onegluk daarna op mapje ernaast geklikt en die was denk ik gekoppeld aan dos (moest deze wel effe uitpakken met winrar omdat het een rar bestand was),kreeg melding dat dit niet kon via windows of zo iets!heb daarna in paniek alles er weer afgedaan bittorrent en winrar en de desbetreffende converder!
daarna effe cleaner eroverheen en opstarten en hopen mecanic de laaste reg sleutels weg gooide ,na opstarten kreeg ik gelijk de melding die ik als screenshot hier heb geplakt,deze blijft nu ook telkens komen!
zal proberen in veilege modus systeemherstel te doen,misch dit wel lukt(was bij avg in verleden wel eens dat aleen de map weg ging via veilige modus)
ben bang een virus of iets heb opgelopen ermee!!!
laat het wel horen of is gelukt in veilige modus!!

Dit is alleen een fix voor het dos subsystem, wat zo te zien, alhoewel het erg vaag is, een melding is van de videokaart.

eh sorry wat bedoel je met videokaart??
heeft dit met de videokaart te maken ,begrijp er weinig van,kan er alleen uithalen ,iets heb geinstalleerd wat niet goed is gegaan!!ben niet zo in pc thuis jammer genoeg!!
Heb ook intussen systeem herstel gedaan,in veilige modus!!
eh is niet gelukt,eh had nog goed gelzen in stukkie van dat ik dit met mechanic moet doen!!heb dit nog niet eerder gedaan,en is het dus zo dat mechanic de systeemherstelpunten overneemt??(hadt er zelf 1 gemaakt voor ik bittorrent enzo ging installeren wat ik niet terugvond)en eh plaast niet reg alleen de sleutels terug??:o
eh kon jammer genoeg nergens een ned handleiding vinden voor dit geweldige programma,wat me pc stuk sneller heeft gemaakt!(dacht het wel kon effe via bitorrent een prog ophalen met reg codes enzo en installeren en omzetten me filmpies,:( ging goed mis geloof ik)!!
zal proberen nog een keer via mechanic in veilige modus een restore punt terug te zetten!!
laat het nog weten!

hoi hoi sorry dit werkt ook niet ,misch heb ik het ook niet helemaal goed gedaan!
heb bij restore de datum opgezocht en daarna vinke ervoor gedaan toen refresh ,dit was niet goed geloof ik,die regel is nu weg,had er nog 2 regels staan en heb daarna opnieuw vinkje voor gedaan en toen op restore gedaan en toen finisch ,eh merk geen verschil het komt na opstarten zo weer!!
maar wat houdt in nu dan,wat is het ??is het vanwege een bestand heb geopend die via dos werkt,of is het me video kaart,heb info erover gezocht ,maar dit gaat 2 kanten uit namelijk,kan ook een trojan zijn!! heb nog gezocht naar dit bestandje in me windows map en daarna in me windows32 map ,kon dit bestand niet zo vinden!!!!
dit bestand dan ,het 1 antwoord wat ik kreeg van deze topic,deze bestand dus ctfmon.exe,die wordt gebruikt in office xp ,maar kan ook een trojan of een dergelijk virus zijjn!!
:o wat houd het in eigenlijk dan ,kan jammer genoeg alleen eneglse info over vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan