16 kleuren

• Onderwerp starter Onderwerp starter lEEnE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lEEnE

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Ik heb windows 98se2 met de onofficiele update van h.nekeman (Hiervoor wil ik Wanderer nog even bedanken was een enorme hulp) en daarna de windows updates. Nu kom ik niet verder als 16 kleuren. Dit kan aan de beeldscherm adaptor/videokaart liggen, bij formateren gaan tenslotte ook goede dingen van de schijf af, maar ook aan één van de update's. Heeft iemand hier ervaring mee.

bedankt Leen

16 kleuren is "Windows default" als Windows niet weet welke videokaart aangesloten is...
Drivers van de videokaart installeren lost dit in de regel op........

versnellen

Bedankt ga beide opties proberen. Kan ErpCity aangeven wat hij bedoelt met "De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2" Klikt interessant.

Bedankt Leen

Vergeet dat versnellen maar......

9,8 meter per seconde kwadraat is de versnelling veroorzaakt door de zwaartekracht...... oftewel: gooi je PC het raam uit [liefst van 7 hoog] en je Windows problemen zijn over.......

Succes met het installeren van de videokaart!

Vergeet dat versnellen maar......

9,8 meter per seconde kwadraat is de versnelling veroorzaakt door de zwaartekracht...... oftewel: gooi je PC het raam uit [liefst van 7 hoog] en je Windows problemen zijn over.......

Succes met het installeren van de videokaart!

Effe wachten tot ik er onder sta,hep nog onderdelen nodig:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan