18 wheels of steel pedal to the metal - Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo!
Ik heb sinds kort 18 wheels of steel pedal to the metal op de computer. Alles werkt perfect!!!
Maar er is één ding wat een beetje irritant is: Als je in je vrachtwagen zit, dan zie ik geen wegen, maar ik zie alleen maar zwart en het dashboard. Dus eigenlijk zijn de ramen alleen zwart.
Kan iemand mij daarmee helpen??

Alvast bedankt :)

Voldoet je pc aan de systeemeisen van het spel? Je vermeld namelijk helemaal niet over je systeem en dit klinkt toch als een "probleem" met de videokaart.

Zijn je drivers up to date?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Systeemeisen van mijn pc:

Windows XP home edition service pack 2
1.81 Ghz - 896 MB
AMD Sempron(tm) Processor

videokaart?

je hebt minimaal een 64 mb kaart nodig om dit spel te kunnen spelen,
hoe ik dit weet ik heb het spel namelijk ook:thumb:

Ik kan het spel wel spelen, hij is ook niet traag, maar in de vrachtwagen zie ik zwarte ramen. Hoe Kan ik eigenlijk mijn videokaart updaten??
Ik heb ook 18 wheels of steel across america en 18 wheels of steel haulin, maar die doen het wel, al is 18 wheels of steel haulin wel traag, maar dat doet er niet toe.

Vertel eerst maar eens welke videokaart je hebt. Maar drivers voor je kaart haal je op de site van de fabriaknt van de kaart of op de site van de fabrikant van je pc.

En misschien dat een windows update naar sp3 nog wat uithaalt.

Ik denk zelf dat het aan de service pack ligt, want vanaf 23 juli stop windows sp 2 met updaten!!!

heeft er niks mee te maken. 18 wheels of steel werkt zelf hier op een pc zonder service pack.

Hoe kan ik mijn drivers controleren, want ik heb niet zo'n verstand hiervan.

Sorry, maar ik zie nog steeds niet stan welke videokaart je hebt... Beetje lastig om dan de correcte driver te vinden lijkt me.

Dus plaats dat hier nu eerst eens.

Hoe kan ik mijn videokaart dan bekijken op de computer???

EDIT: Sorry dat het zo lang duurt, maar ik heb er nou eenmaal niet zo veel verstand van!!

Laatst bewerkt:
Dat geeft niet, maar dan moet je inderdaad wel aangeven dat je iets niet weet. Dan leggen we dat uit.

Download en installeer het programma Pc Wizard
en plaats hier vervolgens je hardware overzicht.

Fabrikant : Silicon Integrated Systems (SiS)
Model : SiS 651_661FX_741_760_760GX_M661FX_M661MX_M741_M760_M760GX
Bus Type : AGP
Texture geheugen : 172 MB
Processor : SiS 760 Rev 00
Converteerder : Internal
Vernieuw Rate (min/max) : 56/75 Hz

Ik hoop dat dit wat is!!! :)

Laatst bewerkt:
Euh, als je pc wizard opent, krijg je toch meteen een systeem overzicht te zien...

Daar staat je videokaart ook gewoon bij. En anders de categorie video.

Weet ik, ik heb mijn vorige bericht ook al aangepast, net toen jij antwoordde, dus als het goed is staan de gegevens er nu.

Laatst bewerkt:
Als ik die gegevens moet geloven heb je een onboard videokaart en die zijn niet geschik voor games. En dat verklaard ook de zwarte vlekken die met een driver niet verholpen gaan worden ben ik bang.

Wat staat er bij videokaart in het systeemoverzicht?

SiS 651_661FX_741_760_760GX_M661FX_M661MX_M741_M760_M760GX

Dit stond bij videokaart in het systeemoverzicht.

Ja, ik blijf bij mijn vorige antwoord. Wil je het spel kunnen spelen en zien waar je heen rijdt, zal je een andere videokaart moeten plaatsen.

Overigens vond ik het wel grappig om te lezen dat volgens jou het spel perfect werkt, ondanks het feit dat je niet ziet waar je heen gaat, hihihihi.

Maar dat terzijde, je huidige videokaat is absoluut niet geschikt om mee te gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan