18wheels of steel :hard truck :waar hc license?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoopyke

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2002
voor bepaalde opleggers in het spel heb je een hc-liscence nodig,waar kan ja dat halen of krijgen???
thx daveke

kheb nog een vraagske ,misschen weet er da iemand?

kheb nog een vraagske : hoe kunt ge als ge chauffeurs,of drivers hebt aangenomen hun rijbesijw laten krijgen,want ze kunnen nog geen job krijgen omdat ze geen rijbesijw,liscence hebben?
en de vorige vraag weet ook niemand??
please hlp me!
grtz daveke

dat licence (in hard truck 2, daar ging het tog om) dat is j vergunning om die chaufeurs in te huren, zonder vergunning kan j ze dus niet huren.
als j een job doet en 1e word dan krijg j 1 of meerdere (tijdelijke) vergunnig om ze in te huren.

trouwens ook wel is gehoort van 18 wheels of steel: pedal to the medal?
dat is heel erg mooi en dat huren gaat dan wat makkelijker.
k heb zelf bijv. iets van 7 gasjes ingehuurt en rond de 3.000.000 dollar :p

sux6 :thumb:

ja ok bedankt,maar waar vind ik ergens pedal to metal?

ja mercikes é ,maar waar kan ik pedal to the metal ergens kopen? kvind het nergens in de winkels??
grtzz

ja kan via www.google.nl (die heel veel mensen kennen) kan j gewoon info er over zoeken als je gewoon d naam van het spel in tikt.
en volgens mij moet j dat spel gewoon bij intertoys enz. kunnen vinden en anders miss iligaal:eek:

suc6:thumb:

HC-Certificaat

Heej

Je kan een HC-Certificaat kopen bij de weegstations want als je naar een besteming op weg bent dan moet je tog weleens wegen langs de weg (dat is verplicht want anders komt de politie achter je aan) als je bij het weegstation bent aangekomen rij je de weegbrug op en dan krijg je vanzelf een vakje in je scherm te zien en dan kun je een HC-Certificaat kopen maar dat kost wel geld $ 25000 geloof ik en dan kun je de trailers met HC wel aankoppelen

:thumb: :D

dat is tog met pedal to the medal?
nou dan kan j dat volges mij niej kope hoor, met pedal to the medal heb je geen licence nodig...
(en ik stop nooit bij zo'n weeg station:eek: :p )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan