19 gig kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb drie partities op mijn HD. Vandaag heb ik op D: twee images tesamen 16 gig en wat downloads 3 gig verwijderd met delete. De images waren gemaakt met true image 7.0, de downloads waren gewone internet downloads. Tot mijn gote verbazing zijn ze wel gedeleted maar ik krijg mijn schijfruimte niet terug. De partities zijn gemaakt partition magic. Win xp pro.
Wie weet raad ????????

groeten

elbert kok

Heb je de prullenbak wel geleegt?
Heb je soms Norton op je pc geinstalleert staan?
Zo ja, klik met rechts op je prullenbak en leeg de "Norton protected files".

Alle verborgen- en systeem-bestanden weergeven?
Tip van "Crash"lijkt ook meest logische (prullebak)
Wat heb je na een reboot?

Na prullenbakmanoeuvre en reboot heb ik 9 gig terug. Nu moet ik zeggen dat ik met true image eerst een gewone backup gemaakt heb en later een incremental back-up..... die stonden er allebei met 7 en 9 gig in, vond ik wel vreemd natuurlijk omdat een incremental b.u. wel behoorlijk wat kleiner hoort te zijn. Bij elkaar opgeteld toch 16 gig. Trouwens ook raar dat je eerst die die protected files moet wissen ook niet echt duidelijk...

wel vervelend als dit allemaal zo mysterieus gaat, ik weet ook niet meer hoeveel vrije ruimte ik had, maar 7 en 9 blijft toch 16 bij mij en ik heb er maar 9 terug..
grt
elbert kok

Fdisk

heb je al eens gekeken met PM of er daad werkelijk nog steeds partities bestaan met die grote??

Ik denk dat (en daar ga je alweer) PM er dan toch voor gezord heeft dat de boel niet meer werkt.

Probeer eens in een dos scherm de boel te formateren.
Let op dat je wel de goede partitie naam opgeeft.

Ik bedoel dan uiteraard welke HDD aanduiding (c,d,e,f)

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan