19 juni al een RTM-versie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag heb ik build 7260 gedownload. Kan ik die als een upgrade voor mijn Windows 7 RC build 7100 gebruiken?
 
Hoi !

De 7232 upgrade zonder problemen de vorige versie's.

Ik heb nergens gelezen dat dit met de 7260-versie anders zou zijn.

Greetz,

Harry.
 
De upgrade lukte niet omdat de taal van 7100 het Nederlands was en de nieuwe versie aangeeft Engels te zijn. Ik heb derhalve de installatie gewoon uitgevoerd. Na installatie kwam ik tot een vervelende constatering. Ik probeerde Dutch Language Pack te installleren. Maar dat lukte helaas niet.
 
Hoi !

Laatste taalpakketten waren voor versie 7229.

Even geduld; zijn binnen enkele dagen gegarandeerd te downloaden, maar mogelijk niet legaal.

Greetz,

Harry.
 
Er wordt continu gewaarschuwd dat illegale versies trojans en spyware bevatten.

Ik sta er versteld van dat men dat gewoon accepteert om maar zo snel mogelijk het nieuwste van het nieuwste in huis te hebben.

En dan straks hier op het forum weer komen klagen dat ze problemen hebben met gejatte wachtwoorden.:rolleyes:
 
Hoi !

Ik klaag hier niet zo vaak, hoor, en ik heb inderdaad altijd het nieuwste !

Toch nog nooit een besmetting, waarover jij het hebt, opgelopen !

Maar..".alles als eerste" is alleen geschikt voor geoefende gebruikers.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Grote problemen voor de EEG: doordat @Microsoft verplicht is door onze Neelie om Win 7 zonder IE 8 aan te bieden is het niet mogelijk om Vista te upgraden met de definitieve versie van Win 7 !

Een tweede probleem: In USA en nog 5 landen kun je Win 7 al bestellen bij intekening: Premium voor $49,99; Ultimate voor $99,99.

Ook dit is dus in NL niet mogelijk !

Ook de fabrikanten verkeren in onzekerheid hier: http://webwereld.nl/nieuws/60799/oem-s-in-verwarring-over-windows-7-e.html#source=newsletter

Dus als je slim bent en je wilt niet illegaal bezig zijn bestel je je Win 7-versie in Engeland via het adres van een bekende daar, en gebruikt het taalpakket om in NL te kunnen werken.

Greetz,

Harry.
 
En het mooie van de voorinschrijving is dat Windows 7 je dan maar 50% kost van het bedrag wat je later zal moeten betalen.....

Ik twijfel nog ;)
 
Hoi Harr;y,

Het is leuk dat volgende maand via voorinschrijving een versie van Windows 7 beschikbaar komt. Ik ga er allean van uit dat de versie een Engelse versie zal zijn. Nu heb ik een goed werkende build 7260 in het Nederlands en zit ik eigenlijk niet te wachten op een Engelse versie. Is deze constatering correct?
 
Hoi !

Niet correct !

Immers: de definitieve versie zal zeker geen 7260 zijn; mogelijk 7300....

Als je 15 juli a.s. inschrijft op een engelse Ultimate-versie, krijg je er bij de eerste de beste update een ruime keus aan taalpakketten, w.o. ook NL, gratis bij !

Dus voor 100 euri's heb je dan de duurste versie, die je na afloop van de aktie 300 euri's zou kosten.....

Geen gekke deal als je legaal wilt blijven, lijkt me.

Greetz,

Harry.
 
Of, misschien nog een paar weekjes geduld ?

Users from Great Britain, France and Germany will have to wait until mid July before they can start pre-ordering the operating system. Interested users from the three countries can currently purchase Windows 7 Home Premium for $49.99 instead of $119.99 and Windows 7 Professional for $99.99 instead of $199.99.

Bron: http://windows7news.com/2009/06/29/windows-7-pre-orders-top-amazon-sales-charts/
 
Hoi !

@ronnie1: die link stond dus in mijn post van 10.51 uur !

Greetz,

Harry.
 
Ja, maar er is sprake van de Prof editie en niet Ultimate.

Ook bij Amazon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan