Hallo allemaal,
Zojuist had ik ff een probleempje met mn router:
Had heel ff geen internet meer. Websites laden niet, het laadicoontje blijft gewoon lekker laden.
Dat is al een aantal keer gebeurd dus ik werd het zat en ben in de router gaan kijken of er errors waren,
en ja whor! precies op de tijd dat ik ff geen internet had was er log message: "192.168.2.1 login failed".
Vrij kort daarna kwam er een ander bericht: "192.168.2.1 login success".
Ik weet dat mijn iMac 192.168.2.1 heeft en heb dat ook gecontroleerd: ip=192.168.2.1 mac=*adres* name=IT07s-iMac
Dus, heeft iemand een idee waardoor die login faalde, en waarom er überhaupt geprobeerd werd in te loggen.
edit: **UPDATE**
Daarnet gebeurde het weer, heb weer in de logs gekeken en kom deze error tegen:
User from 192.168.2.1 timed out en nog niet eens een minuut later weer:
"192.168.2.1 login success"
**END OF UPDATE**
Alvast hartelijk bedankt.
Groeten, IT07.
Zojuist had ik ff een probleempje met mn router:
Had heel ff geen internet meer. Websites laden niet, het laadicoontje blijft gewoon lekker laden.
Dat is al een aantal keer gebeurd dus ik werd het zat en ben in de router gaan kijken of er errors waren,
en ja whor! precies op de tijd dat ik ff geen internet had was er log message: "192.168.2.1 login failed".
Vrij kort daarna kwam er een ander bericht: "192.168.2.1 login success".
Ik weet dat mijn iMac 192.168.2.1 heeft en heb dat ook gecontroleerd: ip=192.168.2.1 mac=*adres* name=IT07s-iMac
Dus, heeft iemand een idee waardoor die login faalde, en waarom er überhaupt geprobeerd werd in te loggen.
edit: **UPDATE**
Daarnet gebeurde het weer, heb weer in de logs gekeken en kom deze error tegen:
User from 192.168.2.1 timed out en nog niet eens een minuut later weer:
"192.168.2.1 login success"
**END OF UPDATE**
Alvast hartelijk bedankt.
Groeten, IT07.
Laatst bewerkt door een moderator: