1Click DVD Copy = VXD fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel om de DVD in te lezen met lage snelheid,en zo over zetten naar brander of eerst naar HD
 
Bandit ik kan dat niet aanpassen (leessnelheid) bij 1Click DVD progje. Dat is het juist, met dat progje krijg ik de blauwe scherm met de VXD fout. Toen ging ik googelen en las ik iets in het trend van: je moet de leessnelheid van de DVD veranderen.
Bij de blauwe scherm kan ik terugkeren naar Windows maar dan is het programma vastgelopen: gebeurd niets meer.

Dan is het Shrink ook dat het vrij vreemd doet met deze film. Ik pak alleen de Main Film met ondertiteling. Zeg maar dat dit rond de 7,3 GB is. Dan geef in de Encode opdracht om dit tot 4,6 GB terug te brengen. Mijn vrije ruimte op de HD is 12 GB. En ik krijg vervolgens na ± 50% een melding van Shrink dat ik onvoldoende ruimte heb en bewerking wordt afgebroken. Maar dit klopt niet, ik heb genoeg ruimte. En heb inmiddels 3 uur zitten te klooien.
Dit (tijd) vind ik ook vreemd omdat ik (in het begin) de melding krijg dat Encode gaat 6 uur duren. Dat vind ik erg lang aangezien mijn buurman een volledige DVD (van 3 uur) in 1:30 uur gaat Encoden
Zijn geen andere, vooral snellere programma’s die kunnen comprimeren?

Volgens sommigen moet je Norton uitzetten met Shrink. Maar dan is het link om te gaan surfen (ik bedoel de firewall). Kan men dan niets met de PC als je met Shrink werkt?
 
Je hebt nodig voor deze dvd film een DVD rom die een lage lees snelheid heeft(eenwat oudere).
Je hebt DVDShrink daar in moet je proberen om het onder 4.5 te krijgen(meer krijg je niet op een brand schijfje)
Verwijs dat Shrink met Nero moet branden en zet daarin de brandsnelheid zo laag mogelijk.
Je vrije ruimte op je HD vindt ik ook te klein,er wordt met Encoderen nog al wat heen en weer gegooit,zelf hou ik altijd mistens 4 x de groote van de dvd aan ,dus minimaal 30Gb

Zo zou ik het proberen om dit voor elkaar te krijgen
En neem er de tijd voor en doe verder niets anders op de computer,doe ik ook nooit,en zo loop je niet de kans om een fout in het proces te krijgen.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Dat ‘trucje’ met een oudere DVD speler had ik al direct geprobeerd. Toen ik deze brander kocht kreeg ik het advies om de Cd brander eruit te halen dus ik had de DVD afspeler nog in. Dat ging niet.

Het is toch gelukt: deze film dus. Hoe? = Ik heb eerst Decrypter via F alleen de film met ondertiteling van de DVD laten halen. Omdat ik daarna ruimte te kort had op mijn C heb ik met Shrink een kopie op de D laten zetten. Deze vervolgens gebrand. In de PC draait wel moet ik het nog op DVD speler proberen.

1Click doet het nog steeds niet, ik denk dat ik die maar eraf gooi.

Ik had ook wat merkwaardigs met Shrink. Ik was van plan om te testen als van 1 kopie, een nieuwe kopie kan maken (andere DVD dus niet de ellendige film). Deze kopie deed het in mijn DVD speler met een mini haper in het begin. Nu kreeg ik error met Shrink, DVD zou beschadigd zijn. Vreemd.
Ook Nero deed moeilijk. Ik snap soms niets van dit DVD brand gebeuren..
Dus als jij iets brand dan doe je verder niets op de PC? Welke brandsnelheid gebruik je dan?
 
>>>>>Dus als jij iets brand dan doe je verder niets op de PC? Welke brandsnelheid gebruik je dan?<<<<

Inderdaad als ik brand doe ik verder niets,klinkt vreemd maar heb dan zelfs Internet er af!!!
En brand snelheid is afhankelijk wat voor schijf ik wil branden

Verder zijn mijn ideen uitgeput
 
“Inderdaad als ik brand doe ik verder niets,klinkt vreemd maar heb dan zelfs Internet er af!!!”
Dit kan invloed hebben op de kwaliteit, bijv. happeren?

“En brand snelheid is afhankelijk wat voor schijf ik wil branden”
Hoe bedoel je precies dit?

Jammer dat je ideeën uitgeput zijn.
Ik ga dat 1Click progje eraf gooien. Jammer dat er geen andere progjes zijn zoals Shrink die dus comprimeren.

Bedankt voor jou antwoorden.
Hoewel mijn vraag over VXD fouten met 1Click niet beantwoord is, ik zet deze vraag op opgelost.
 
Bugs “En brand snelheid is afhankelijk wat voor schijf ik wil branden” Hoe bedoel je precies dit? Hoewel mijn vraag over VXD fouten met 1Click niet beantwoord is zei:
Wil ik bijvoorbeeld muziek cd voor in Auto doe ik snel,maar een data DVD met backups doe ik zo langzaam mogelijk ,wordt hij namelijk beter gebrand.
Je VXD fout kan nog wel eens aan je videokaart liggen(welke dat is weten we niet)dat je daar teweinig geheugen op hebt,en de aangeboden data niet correct kan verwerken.
 
Ik dacht dat jij DVD’s bedoelde met brandsnelheid. Data brand ik al lang op gewone CD, dat gaat prima. Op welke snelheid brand je een DVD?
Videokaart is een Radeon 9200, geheugen zit op 400 RAM.
Ik ben gisteren (testen, logfiles,etc) nog het volgende tegen gekomen bij deze nieuwe brander =
SyncDataXfer = Off
Wat is dit?
DMA staat wel aan.
 
In principe brand ik zolangzaam mogelijk zowel DVD als CD(heb de tijd)
De Nec die jij hebt heb ik nog niet,dus kan het ook niet testen naar die fout
 
Dat met de snelheid is duidelijk. In principe ik heb ook tijd alleen zijn soms mijn dochters die zitten te drammen om achter de PC te kruipen (daarom ben ik vaak laat achter de PC..haha)

Zou ik nog gaan zoeken, anders stuur ik een mail naar NEC, wat dat ‘SyncDataXfer’ is
 
Bugs Bunny zei:
Dat met de snelheid is duidelijk. In principe ik heb ook tijd alleen zijn soms mijn dochters die zitten te drammen om achter de PC te kruipen (daarom ben ik vaak laat achter de PC..haha)

Zou ik nog gaan zoeken, anders stuur ik een mail naar NEC, wat dat ‘SyncDataXfer’ is

Doe dan maar hier,Nec specialst ook wat Firmwaer betreft
http://www.herrie.org/
 
Bugs Bunny zei:
“Inderdaad als ik brand doe ik verder niets,klinkt vreemd maar heb dan zelfs Internet er af!!!”
Dit kan invloed hebben op de kwaliteit, bijv. happeren?
Ik wil hier toch nog even op reageren, want in tegenstelling to Bandit123 gebruik ik mijn pc wel normaal als ik een DVD brand, maar ik ben wel voorzichtig met het tegelijk aanzetten van zware programma's. Persoonlijk zie ik het branden van een dvd puur als het kopieren van data, de data moet gelezen worden van de harde schijf en geschreven worden naar de DVD, waarvoor nero een leesbuffer heeft. Dit is waarschijnlijk een kwestie van kennis/ervaring van je eigen systeem, maar als ik merk dat de leesbuffer van nero sterk daalt als ik een bepaald programma aan het werk zet, dan is dit voor mij een teken dat ik dit beter niet meer kan doen tijdens het branden van DVD's. :)

En wat de brandsnelheid betreft: ik brand zelf vaak op volle snelheid, omdat dit nog nooit problemen heeft opgeleverd. Maar het kan zijn dat er hierdoor 'minder diep' geschreven wordt, waardoor de DVD door bepaalde (vaak oudere) DVD spelers niet goed gelezen kan worden. Dus als tijd geen probleem is dan lijkt het me zeker raadzaam zijn om een lagere schrijf-snelheid te kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Opmerking:
Heb hier cd"s van het begin van dit tijdperk,die nog werken.
Maar een paar van nog niet zo lang geleden+- een jaar ,welke op volle nelhied zijn gedaan ,met werken tegelijk.
En die zijn niet meer te benaderen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan