Zojuist start ik voor de eerste keer mijn nieuwe laptop, en de laptop geeft vervolgens aan dat hij bezig is met het installeren van vista, aangezien hij voor de 1e keer wordt opgestart. Helaas bleek dat de stekker niet goed in de laptop zat en daardoor viel de laptop uit tijdens deze eerste installatie. Als ik vervolgens windows start dan geeft hij een error dat er installatieproblemen zijn (logisch, de installatie was nog niet klaar) en dat ik de computer moet herstarten om vervolgens opnieuw de installatie uit te voeren. Dit krijg ik elke keer als ik de windows start.
Als ik de recovery DVD invoer, dan krijg ik geen installatie wizard of iets dergelijks, maar start windows gewoon weer en krijg ik dezelfde error. Ik ben niet zo bekend met de bios-setup (heet dat zo? het blauwe menu zeg maar). Mijn vraag is daarom hoe ik vanuit het eerste opstart-scherm naar de Windows recovery DVD kan om windows opnieuw te installeren via de DVD, want ik neem aan dat dit nu de enige oplossing is.
Alvast ontzettend bedankt! Echt superstom dat de stroom ineens eraf ging, waardoor ik hier nu mee zit.
Als ik de recovery DVD invoer, dan krijg ik geen installatie wizard of iets dergelijks, maar start windows gewoon weer en krijg ik dezelfde error. Ik ben niet zo bekend met de bios-setup (heet dat zo? het blauwe menu zeg maar). Mijn vraag is daarom hoe ik vanuit het eerste opstart-scherm naar de Windows recovery DVD kan om windows opnieuw te installeren via de DVD, want ik neem aan dat dit nu de enige oplossing is.
Alvast ontzettend bedankt! Echt superstom dat de stroom ineens eraf ging, waardoor ik hier nu mee zit.