Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok..... als je zeker weet dat het de 1e en enig installatie is...@Andre: Wat is het nut ervan om die datum te weten ik wist niet meer wanneer ik de laptop gekocht had, de aankoopbon is foetsie (...)
Zou kunnen, maar hoeft niet.. problemen komen juist ook vaak in de beginfase als mensen hun nieuwe systeem gaan "optimaliseren" .. en bij gebrek aan kennis gaat dat nog wel eens mis..@andre@home, systeminfo kijkt naar de installatie datum, dus met een verse installatie komt er een nieuwe datum. Wij gebruiken dit veel op het werk als iemand veel problemen met het systeem heeft. Is de machine net geïnstalleerd, dan is er wat anders aan de hand en zal opnieuw installeren de problemen niet verhelpen. Indien de installatie lang geleden is, wil een herinstallatie nog wel eens helpen.
1. images zijn voor alle systemen ... niet alleen voor laptopsIk ben bekend met images, maar heb geen eigen laptop en de laptop van mijn werk heeft een eigen image van de zaak. Tevens images lopen snel achter gezien alle updates die uitkomen.
Zelf installeer ik gewoon een schone installatie, als het al eens een keer nodig is.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.