1e verdieping uitstekende verbindingen 2e verdieping niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshuaa93

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Ik heb op het moment een groot probleem, zodra ik de op de 1e verdieping in ons huis zit heb ik een uitstekende verbinding. Zodra ik naar de zolder ga 2e verdieping is de verbinding weg, ik heb een wl-342 300n router en ben nu dus op zoek naar een usb adapter of fatsoenlijke netwerkkaart die zonder problemen een sterke verbinding haalt op de 2e verdieping, ik hoop dat jullie me hiermee uit kunnen helpen

groet,
Jos

Indien mogelijk zou je kunnen overwegen om de antenne op je router uit te wisselen met een omnidirectionele antenne, dat scheelt enorm.
Voordat je iets besteld, vergewis je ervan dat de antenne op je router ook daadwerkelijk uitgewisseld kan worden.
Zie afbeelding.

Bijlagen

• Afbeelding Omni directional antenne.jpg
    Afbeelding Omni directional antenne.jpg
    1 KB · Weergaven: 15
Wat bedoel je met uitwisselen? naar een winkel toe, wat is het verschil dan tussen die antennes?

Elke antenne heeft zo zijn kwaliteiten. In veel gevallen kan je door het omwisselen van antenne een stuk beter ontvangst krijgen. Je hebt bijvoorbeeld richtantenne's die een kant op stralen, omni antenne's stralen ronduit en zijn dus vooral binnenshuis prima (toch?). Hier kan je bijvoorbeeld antenne's kopen: http://www.routercenter.nl/category/9495/router-antennes.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan