1e zelfgemaakte website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluedog

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Hallo,

ik heb mijn eerste site gemaakt voor een schoolopdracht van mijn vriendin. Ik heb het eerste deel met Frontpage gemaakt in de ontwerpmodus. De onzichtbare frames, gekleurde schuifbalken, vaste achtergrond met beweegbare tekst en pagina-overgangen heb ik met html ingevoegd. Wat vinden jullie ervan?

http://home.deds.nl/~mirjam/

Groeten van Bas

Laatst bewerkt:
Ziet er voor je eerste site goed uit hoor!

Enige opmerkingen:

Eerste blad is iets te groot,onderkant niet zichtbaar en het woordje enter zou ik een andere kleur geven is heel onduidelijk!
Als je ver klikt staat de verdere linkjes niet netjes naast elkaar,die zou je bijvoorbeeld in een tabel kunnen zetten!

Het is op zich wel een mooie site, het enige wat ik storend vind, is dat het overlopen van de verschillende pagina's net iets te langzaam gaat. Het idee is wel leuk, maar je oet te lang wachten voordat e tekst leesbaar is

Bedankt voor de snelle reacties en de tips. Ik zal de overgangen wat sneller laten gaan. Het uitlijnen van de links was me ook al opgevallen, daar moet ik nog even aan werken inderdaad. En wat me opviel bij het maken van de site is dat het lastig is om op alle verschillende schermen en scherminstellingen een nette lay-out te krijgen, zeker omdat ik een plaatje als achtergrond gebruik. Ik heb al geprobeerd om iets te maken waardoor de pagina zich aan de scherminstellingen aanpast, maar dit wilde helaas nog niet lukken. Tips daarvoor zijn welkom :D

Nogmaals bedankt!

Groeten Bas

Leuke page, rustig en goed te lezen.
Jammer vind ik, dat de plaatjes (achtergrond) mee-scrollen met de tekst.

Hoi Paul,

als het goed is scrollen de plaatjes juist niet mee. Dit heb ik gedaan dmv een script, maar dan moet je browser dit wel accepteren. Ik denk dus dat je, heel verstandig, de browser op veilig hebt staan?

Bedankt voor de reactie in ieder geval :thumb:

Groeten van Bas

Aha, in i.e. scrollt de achtergrond niet mee.
En laadt elke page pixel voor pixel (leuk effect)
Maar ik werk voor 99,5% met FireFox.
Daar zie ik geen effect en scrollt de achtergrond dus wel.
Je page is alleen voor i.e. geschikt. Minpunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan