1eurohosting.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertd

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo allemaal,

heeft er iemand ervaring met de hoster 1eurohosting.nl?
Ik wil er een kleine site op hosten en volgens mij was dit de goedkoopste.

Alvast bedankt,

Geert

Weet er anders iemand een goede hoster?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen ervaring met 1Eurohosting, maar het heeft wel veel mooie functies. Wel vind ik het dataverkeer in vergelijking tot de webruimte wat aan de lage kant. Ik weet niet wat je precies van plan bent te gaan doen met je website, maar als je het vooral bij HTML e.d. gaat houden zou ik je aanraden ook naar deze webhost te kijken: http://www.antagonist.nl/.

Ik heb geen ervaring met 1Eurohosting, maar het heeft wel veel mooie functies. Wel vind ik het dataverkeer in vergelijking tot de webruimte wat aan de lage kant. Ik weet niet wat je precies van plan bent te gaan doen met je website, maar als je het vooral bij HTML e.d. gaat houden zou ik je aanraden ook naar deze webhost te kijken: http://www.antagonist.nl/.

En kost die Antagonist nou echt 24 euro per jaar of komen er nog extra kosten bij?
En hoe zit het met de downtime?

Ik zit nu al 2 maanden met Antagonist en het bevalt me prima!

En kost die Antagonist nou echt 24 euro per jaar of komen er nog extra kosten bij?
En hoe zit het met de downtime?
Nooit downtime gemerkt, geen extra kosten, behalve een klein bedrag (1€ dacht ik) voor de iDeal betaling. Nadelen zijn dat je bij een normaal pakket maar één site mag hebben en dat er geen 24/7 bereikbare helpdesk is. Binnen kantooruren gaat ondersteuning per e-mail wel erg snel. Het forum is ook behulpzaam. Verder gewoon goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

maar als je het vooral bij HTML e.d. gaat houden
Deze opmerking snap ik niet.

Host Revolutions

Hallo,

ik heb zeer goede ervaring beleeft met :cool:
Host Revolutions ,

-zeer goede service
-goedkoop
-betalen voor 1 maand kan !
-klant vriendelijk

vragen?
klik hier

Laatst bewerkt door een moderator:
Topics van bijna een jaar oud mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan