1ste Dekstop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex R

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Beste Help-mijers,
Laatst is mijn Laptop gesneuveld d.m.v. een kapot MoBo. Daarom moet ik nu een nieuwe pc kopen :confused: Ik ben nogal van het gamen dus ik wil wel een goeie videokaart (ben al blij met alles wat hoger is dan nVidia Geforce 8600m GT 512 Mb). Alleen ik heb een groot dilemma: Mijn budget is eigenlijk veel te laag (rond de 500-600 euro). Ik weet niet of ik daarvoor een all-round pc kan krijgen waarmee ik toch wel games kan spelen. Wat ik wel wil doen is in de toekomst dingen upgraden enz. Dus misschien is een grotere kast beter? Ook hoorde ik van iemand dat ondanks dat AMD processors goedkoper zijn, Intel processors wel beter zijn. Of is dat niet zo?
Ik zat aan deze pc te denken:
http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_21_78&products_id=48
Met windows 7 Home Premium 64 bit.
Als iemand nog een goed en goedkoop 22 inch beeldscherm kent dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Alex

Laatst bewerkt:
Voeding bij dat systeem is erg slecht.

Ben zelf ook voor een nieuwe pc aan het kijken en heb dit tot zover:

Kast: Antec 300
Voeding: OCZ ModXtream Pro 500 Watt
Processor: AMD Phenom II X2 550
Moederbord: Gigabyte GA-MA770T-UD3P
Werkgeheugen: OCZ 4GB DDR3 1333Mhz
Videokaart: Ati Radeon HD4850 (1024mb)
Harde schijf: 500GB Sata Harde-schijf
CD/DVD-Brander

Dit is met een budget van 500 en niet 100% gamegericht dus als je dat wel wilt zou je voor een Ati Radeon HD5770 kunnen gaan en dan van het geld wat over is Windows kopen. Deze pc is meer toekomstgericht met DDR3 geheugen en AM3 moederbord. Ook is de voeding duizend maal beter dan die Xgear. Als je vooral gamed is een dual processor prima te doen maar wil toch graag weten welke games je zoal speelt of van plan bent te gaan spelen?

Als je per se Intel en/of quad core wilt zou dit een goede optie kunnen zijn:

http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_21_78&products_id=199

Zit alleen geen Windows op en maakt gebruik van DDR2 geheugen

Laatst bewerkt:
Ik ben er nu achter dat het gewoon beter is om door te sparen.. Er komen nog een paar vakanties aan dus dat wordt hard werken :eek:. Ik denk dat mijn budget dan rond de 800 tot 1000 euro ligt en dan kan ik een VEEL betere pc bouwen/laten bouwen.
Daar had ik nog een vraag over:
Ben je heel veel goedkoper uit als je de pc zelf in elkaar zet?

@ Gamek1ng

Ik denk dat ik vooral naar de Call of duty MW2 kant op ga en op het moment speel ik League of Legends (Aanrader!). LoL is een soort van strategie dus is niet zo een heel zware game.

En ik hoor dat er dit 2010 misschien veel nieuwe en vette dingen uitkomen dus ik wacht misschien nog even.

Groetjes,
Alex

Hoi !

Grafische kaart is instap-model, en 300 W voeding staat niet echt 'n betere toe.

Verder niks mis mee.

Greetz,

Harry.

Je hebt verkeerde link geplakt, krijg alleen een AMD Athlon II X4 620 te zien ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan