1TB HD niet in Computer na verwijderen $Recycle.Bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just1

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
118
Hallo,
Ik download regelmatig vanalles en nog wat, en een groot deel daarvan komt op mijn harde schijf van 1 TB. Ik heb natuurlijk ook een virusscanner (ESET Smart Security 5) om virusen en dergelijke te voorkomen. Nu voerde ik vandaag een scan uit van die harde schijf met die virusscanner, maar ik had niet genoeg tijd om hem helemaal af te laten maken, dus ik had hem gestopt. Ik zag dat er 4 'virussen' waren gevonden in E:\$Recycle.Bin\... (uit mijn hoofd) dus ik dacht, laat ik de inhoud van de map $Recycle.Bin daar gewoon verwijderen, het is toch maar een prullenbak. Maar de eerst volgende keer dat ik die harde schijf op mijn laptop aansloot kwam hij niet meer in Computer te staan, wat nu nog steeds zo is... Bij Schijfbeheer zie ik hem nog wel (rechtermuisknop op COmputer > Beheren > Schijfbeheer) maar ik krijg de error uit de bijlage bij elke actie die ik daar uitvoer op die HD (behalve partitie verwijderen natuurlijk want dat wil ik niet)
Wat kan ik doen?
Zeg het alsjeblieft als er iets niet duidelijk is.
Alvast heel erg bedankt en prettige kerstdagen aan iedereen,
Just

EDIT:
Bijlage blijkbaar mislukt, hier de url; http://img192.imageshack.us/img192/261/naamloosld.png
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen.

Rechtsklik op de externe schijf, in schijfbeheer. Kies dan voor 1 van de bovenste opties die te maken heeft met 'paden toevoegen en beheren'. (Weet het zo even niet uit mijn hoofd, en om een of andere reden schiet mijn Schijfbeheer voor geen meter op) Geef de schijf een letter, druk op Toepassen / OK. En dan staat hij in je Deze Computer.
 
Hey, bedankt voor je reactie, maar ik had dit ook al geprobeerd.
Ik kan kiezen uit Stationsletter en paden wijzigen, Formatteren, Volume verwijderen, Eigenschappen en Help. Bij die eerste die jij denk ik bedoelt krijg ik dus deze error: http://img192.imageshack.us/img192/261/naamloosld.png...
Dat is het probleem...
Just
 
Hey,
Probleem opgelost! Na een herstart van mijn laptop (zoals ook bij die melding stond) en na wat rommelen met DISKPART in CMD is alles weer helemaal in orde.
bedankt voor de moeite en nog prettige kerstdagen iedereen! :D
Just
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan