2.1 set op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennethvandorp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo,

Ik heb een lg 42pq2000 tv, maar ik weet niet hoe ik daar mijn logitech z2300 boxen op aan moet sluiten. Meestal gaat het via de hoofdtelefoon aansluiting, maar die heb ik volgens mij niet..
ik wil gewoon de zenders op die boxen bekijken, ik heb er niet echt veel verstand van dus help me!! :P

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij ,

Ben inderdaad ook bang dat het zo niet gaat lukken je hebt inderdaad geen koptelefoon uitgang en alleen een optical audio uitgang daar zou je mee naar home cinema set kunnen maar niet naar de 2.1 set

Hoi Paranoid,

Hij heeft geen uitgang hiervoor alleen een optical op de tv dan he

Hallo,

dit is zeer zeker wel mogelijk, denk maar eens aan de HomeCinema sets of DVD-spelers met eigen boxen. deze ondersteunen vaakwel het ontvangen op Scart Signalen van 5.1 audio die de TV uitzend en spreiden dat later naar de boxen.

Optie 1- Dus Scart is wellicht de optie voor jou om een omvormer van Scart naar 5.1 audio te zoeken. ik weet niet dat deze bestaan maar de kans acht ik vrij groot aangezien de technologie het wel ondersteund. wat ook een optie kan zijn is een DVD speler te kopen zonder ingebouwde versterker waar je dus je boxen op kan aansluiten, opmerking: check wel even als deze DVD speler dan wel de hierboven beschreven functie heeft.

optie 2 -
scart2.jpg
deze zal je 2.0 gaan geven maar dat is iig al een begin. de kans is groot dat hij gaat werken als je TV het ondersteund. maar ook mislukken bestaat. alhoewel de 5 euro het hem niet zal doen.

Mvg,
Night

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan