2.2 speakersysteem extra bass?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi...

Eigenlijk kan men geen antwoord op je vraag geven. Er staan namelijk specs vermeldt(ook geen merk en typenr)
Dus of ze goede lage tonen produceren weet je niet.
Voorbeeld:stel een box begint bij 20hz dan zal die veel lagere tonen produceren als een box die bij 40 hz begint.
Menselijk gehoor begint gemiddeld bij 30 als ik me niet vergis.
Stel dat dit systeem pas bij 40 begint....afijn..vul maar in dan.

Laatst bewerkt:
Simpele wiskunde: Verdubbel de oppervlakte van de conus, verdubbel het rendement.

Gemiddelde kantenklarehuistuinkantoorkeukenspeaker gaat niet onder de 40 Hertz. Deel die frequentie door 2 & je bas gaat een octaaf lager.

Buren pesten of vrijstaand huis?.. ;)

@ikbenbertus

Volgens mij is het die

@the knight

Vrijstaand :p

Oke ik ga het denk wel kopen morgen bedankt ik laat het weten

heb ze net zelf gekocht, maar hij kan de bass niet aan. als je de bass al op een kwart zet hoor je al een rare ruis.

ik heb alles 3 kwart volume treble en bass dan klinkt het wel goed.
Alleen de meegeleverde kabel van de boxen is net 5 cm te klein dus moet ik maandag even naar de handyman een verlengkabeltje kopen

Laatst bewerkt:
als ik jou was zou ik hem ietsje duurder halen dan.
1 je hebt langer garantie
2 de kwaliteit is vaak beter ik heb een muis van de aldi en die viel 1 keer van zon 40 cm en was kapot ;)

tis maar een tip je mag zelf weten wat je ermee doet

als ik jou was zou ik hem ietsje duurder halen dan.
1 je hebt langer garantie
2 de kwaliteit is vaak beter ik heb een muis van de aldi en die viel 1 keer van zon 40 cm en was kapot

1 je hebt 3 jaar garantie bij de meeste producten bij de aldi en ze doen er niet moeilijk over.

2 sommige producten zijn inderdaad niet geweldig, maar zijn wel goedkoop.
de computers zijn bijvoorbeeld wel goed en niet duur.

het is dus het proberen waard

Je hebt wel gelijk over de pc's bij ons is een lidl (vergelijkbaar met aldi) en die heeft idd goeie computers ( als je niet al te veel verwacht van je pc);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan