2,5 inch IDE

• Onderwerp starter Onderwerp starter buick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Weet iemand of en waar nog nieuwe 2,5"IDE schijven verkocht worden?
Ik ben overal aan het kijken, maar zie alleen nog SATA of SSD. En het is voor in een Tyros.
Momenteel ligt er een 40 GB samsung schijfje in, maar die begint langzaam wat kuren te krijgen.
Er zijn wel IDE SSD schijven, maar ik denk niet dat de tyros die ondersteunt (ook al vanwege afwezigheid van TRIM)

Tweedehands is niet echt een optie omdat je dan ook niet weet wat je krijgt.

Alvast bedankt.

Hoi,

Hier worden er nog wel aangeboden ze maken wel gebruik dat ze slecht te krijgen zijn prijstechnisch dan

Bedankt.
Maar helaas blijkt dat als je doorklikt op de harddisks, dat ze vrijwel allemaal uitverkocht en/of niet meer leverbaar zijn.

Volgens de site zou er inderdaad nog een moeten zijn, maar je kunt niets meer aan winkelwagen toevoegen en als je op afrekenen klikt krijg je :

Not Found
The requested URL /www/catalog/checkout.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Het lijkt er op dat deze site niet echt meer aktief is helaas. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt. Inderdaad een hele lijst. Overigens wel flink aan de prijs, zo'n 80-100 euro voor 40 GB.
Dat brengt me toch een beetje aan het twijfelen in hoeverre een IDE-SSD zou werken in de Tyros. IDE-SSD zijn kennelijk nog een stuk goedkoper dan harddisks.

Ik kom er net achter dat muziekhandel Oostendorp , de originele Tyros harddisk van 80 GB nog verkoopt voor 109 Euro.
Dat is voor 80 GB IDE een redelijke prijs, dus ik denk dat ik daar voor ga.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Is nog genoeg geld maar wel origineel dus ja zou het ook doen.

Ps heb je laatste twee berichten even samengevoegd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan