2.5INCH Hitachi hardeschijf 320GB niet te zien op de computer! wel bij computerbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

oniejj

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo mensen!

Ik heb van mijn Dreambox mijn kleine hardeschijf van 320GB eruitgehaald en in de computer gezet, echter bleek dat de hardeschijf wel gekoppeld/herkend wordt maar ik het niet kan openen en/of in kan gaan!
bij computerbeheer (schijfbeheer) zie ik me hardeschijf wel staan, maar het heeft geen stationsletter! en dus probeer ik een stationsletter toe te voegen kan dat helemaal niet! ik kan alleen de volume verwijderen knop klikken en HELP. maar dat wil ik niet, er zitten namelijk allemaal films op!

Het gaat hier om de:

"Hitachi HTS545032B9A300 ATA Device"

er is geen software update beschikbaar of wat dan ook
kan iemand me aub helpen?

Ik heb Windows 7 Ultimate,

Mvg

onur!

De optie om een stations letter te kiezen is 'greyed out'?
Zou hem dan terug stoppen, de data kopieren, terug in je pc stoppen en formateren.

RadicalGamer

waarschijnlijk gebruikt je dreambox een ander bestandssysteem dan dat je pc ondersteund. wieweet wordt dit wel in linux ondersteund, je zou dit kunnen uitproberen.

Naar ik meen, gebruikt de dreambox linux, dus dan zal er zeer waarschijnlijk ext / ext3 als bestandssysteem gebruikt worden. En.. De kans is klein (geheel niet dus) dat je die gekoppelt krijgt met je windows ..

Suc6! ;)

Staat inderdaad bij de specificaties dat het een uitgeklede Red Hat gebruikt, oftewel Linux.

of gewoon een linux distributie als ubuntu...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan