2 account beperkingen geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
eey ik heb op mijn computer 3 accounts staan.

2 daar van moeten minder rechten krijgen zoals niet op de C: schijf mogen en ook niet opde d: schijf en de F: schijf (extern is f:) enz

Kan dit met software??

zeg het ook ff als het niet kan

gebruikersbeheer in XP is beperkt, jammer geen oplossing voor -
je kan via een paar tooltjes wel extra beperkingen opleggen, maar niet aan schijf C kunnen zou ik toch niet doen... je windows zal niet meer willen opstarten:evil:
ik denk dat het dan interessanter is iets als "Goback" te gebruiken, dat per account gewoon de veranderingen ongedaan worden gemaakt - ik heb er geen idee van of dit hiermee mogelijk is, maar dat zou toch moetten ...

over dat me pc niet meer opstarten dat heb ik zelf al opgelost.

denk dat je het niet begrijpt... als je een account de toegang tot schijf C ontzegt... kan ook windows in veel gevallen niets meer doen, dit zou niet mogen ... maar ja ... niets is perfect, zeker windows niet :D

srry ik had ook een vraaag gezet dat me pc het niet meer dee maar nu doet hij het weer dus

maar bij mij op school kanik ook staat de c: ook niet in deze computer.enz

(maar dat is ook windows 2000)

Maar op je school mag je waarschijnlijk geen zak.( ook op mijn school niet)
Want als je iets installeert dan moet je naar C.
Dus kan je alleen op internet

:cool: We kunnen wel software instaleren:cool: op de c schijf hij staat aleen niet in deze computer:cool:

Dan heb je er weining aan maar dan ga je toch naar jou school en vraag je hoe ze dat doen!

Tog?

re

je kan de stations wel verbergen
je kan het vinden door naar start -> uitvoeren en dan gpedit.msc intoetsen en dan enter

ga naar beheersjablonen -> windows verkenner -> toegang tot stations verbergen in Deze computer -> inschakelen

kan dat ook per account dus niet dat de schijf zometeen ook voor mij weg is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan