2 achterste boxen doen niet mee met muziek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,

Ik heb sinds kort een 5.1 set gekocht van logitech voor mijn computer. Mijn moederbord ondersteund gewoon 5.1.
Maar als ik tests doe dan hoor ik gewoon geluid uit achterste boxen.
Bij deze test hoor ik t gewoon
b80678.jpg

Maar als ik muziek aanzet via mediaplayer speelt die het niet via de achterste maar alleen de voorste. Hoe kan ik instellen dat die dat wel doet.
en als ik via mediaplayer muziek luister is kwaliteit ook heel slecht. kijk ik film is het heel goed of luister ik via internet is t ook heel goed.

Wat zou t probleem/oplossing zijn?
Alvast bedankt (en sorry als t niet hier moet:P)

5.1 speaker

Welke versie Windows mediaplayer heeft U

Kijkt U ook film met mediaplayer

De fout met mediaplayer is al opgelost qua geluidskwaliteit. ik had gister er een instelling veranderd maar nu dus weer goed:)..

Ik gebruik windows mediaplayer 11 gewoon standaard van windows.

hier zie je de instelling die ik aan had staan beiden volop.
http://i33.tinypic.com/34ec56x.jpg

ik heb nu in instellingen van realtek speaker fill aangezet nu heb ik mn center speaker wel geluid.. maar mn achterste 2 niet met muziek.

Luidspeakers 5.1

We gaan even kijken hoe de instellingen staan in media player.

Open medaplayer

1. Opties
2. Apparaten
3. Luidsprekers - eigenscahhpen

Ik weet niet precies of dat de uitleg klopt, U moet een ieder geval bij apparaten - luidsprekers kijken

Laat me weten wat daar staat

Laatst bewerkt:
Daar staat bijna niks.. maar ik heb nuvoorste boxen uitgezet en blijkt dat achterste boxen wel geluid uit komt maar heel zacht...

EDIT:
Ik heb nu gewoon voorste wat zachter staan achterste volop en dan mn algemene volume wat harder zo heb ik geluid van alle boxen...
Iedergeval bedankt voor het helpen;)...

Groetjes..

Laatst bewerkt:
Daar staat bijna niks.. maar ik heb nuvoorste boxen uitgezet en blijkt dat achterste boxen wel geluid uit komt maar heel zacht...

EDIT:
Ik heb nu gewoon voorste wat zachter staan achterste volop en dan mn algemene volume wat harder zo heb ik geluid van alle boxen...
Iedergeval bedankt voor het helpen;)...

Groetjes..

Welk boxen zet heeft U van logitec?

X-530....
verder goed geluid alleen achterste boksen gaan heel zacht maar dat heb ik dus gefixt via geluids levels te veranderen enzo zoals ik het al zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan