2 Beeldschermen, 1 Computer met VGA Splitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uwemajesteit

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2013
Hallo,

Ik heb zojuist een 2e beeldscherm gekocht met een VGA Splitter, Zodat ik beide schermen op 1 computer kan zetten.
Maar na een tijdje bezig te zijn geweest en heel veel instellingen verder, gebeurt er helemaal niks meer op beide schermen, Bij het opstarten krijg ik wel het "Dell" logo te zien maar daarna gebeurt er niks en krijg ik zwart beeld, Alleen de cursor is nog zichtbaar, Maar daar heb ik vrij weinig aan :(
Dus mijn vraag is, Hoe krijg ik de standaard instellingen van mijn beeldscherm terug?

Alvast Bedankt. :)

Wat zijn je specs? Hoor je ook een opstart geluid of dergelijken?

Ik hoor geen geluiden bij het opstarten, Alleen het Logo en daarna zwart beeld.
Mijn specs:
Videokaart: Intel® HD
Processor: Intel® Core i5-3330 Processor, (3,00 GHz, 6MB Cache)
RAM: 4,096MB 1.600MHz Dual Channel DDR3 SDRAM

En dat was 't zo'n beetje.

kan je wel gewoon op f2, f8, f10 drukken en bij de BIOS komen?

Als het goed is staat er ergens 'boot' misschien dat de hdd niet op de eerste plaats.. en kijk verder even rond om te kijken of er iets 'ongewoons' is

Ik zie bij 'Boot' niks staan wat met HDD te maken heeft, En ik heb verder geen idee of er iets verkeerds staat :confused:

Alle stekkertjes en dingetjes er al uit gehaald en dan proberen op te starten?

by the way: kan je wel bij het menu dat na dell komt? Dat menu dat je veilige modus kan selecteren enzovoort

Ik heb alle kabels er al een keer uitgehaald, En zelfs met een HDMI Kabel geprobeerd, Maar beide schermen hebben geen aansluiting daarvoor, En bedoel je het scherm dat je krijgt als je de computer niet goed afsluit?

staat er ergens in de instellingen van je BIOS 'Power On Self Test' of POST

ja, ik bedoelde dat scherm. krijg je die?

Dat scherm krijg ik niet bij het rebooten, En ik kan nergens iets vinden met 'Power On Self Test'.
Is er niet een mogelijkheid om de beeldscherm instellingen naar default te zetten via de BIOS?

Ja dat zou kunnen. Maar ik zou zo snel niet weten waar dat zou moeten staan

In de BIOS staat niks wat met de videokaart te maken heeft, Misschien is er een andere manier om het te veranderen?

Probeer eens alleen je oude beeldscherm eraan te hangen...Misschien kom je dan verder. Het lijkt eerder dat Windows niet meer opstart.

Je resolutie staat waarschijnlijk niet goed ingesteld nadat je in de int stellingen hebt lopen *****n zeg maar.

Het enige wat ik kan bedenken is :

Heb jr een externe videokaart in je PC?
Verwijder deze dan en stop je oude beeldscherm in de vga poort van je moederbord.

Op deze manier gebruik je niet de stuurprogrammas van je externe videokaart maar die van je standaard Vga.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan