2 beeldschermen op NVIDIA GeForce GT 420

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thibaultb

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2013
Hallo allemaal,

Ik zou graag 2 beeldschermen aansluiten op mijn pc maar weet totaal niet hoe ik eraan begin.
Het is de bedoeling om tijdens het gamen bv. nog een venster van skype open te hebben of internet, zodat ik van mijn ene scherm van het andere scherm kan gaan door alleen maar mijn muis te bewegen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Videokaart: NVIDIA GeForce GT 420

Gr. Thibault

Allereerst, welkom op Helpmij!

Ik ga er van uit dat je eerste beeldscherm wordt aangesloten via VGA (blauwe aansluiting).
Met deze videokaart heb je dan de mogelijkheid om via een van de twee andere aansluitingen (HDMI of DVI) een tweede beeldscherm aan te sluiten.
Daarna moet je iets aanpassen in de instellingen van je beeldscherm.
Namelijk dat je naar het tweede beeldscherm je bureaublad wilt uitbreiden.

Bedankt DJJochem,

Ik heb inderdaad mijn eerste beeldscherm aangesloten met de blauwe aansluiting maar tussen de het blauwe stukje van mijn beeldscherm en mijn videokaart heb ik nog een zwart stukje er tussenzitten, heb ik dat stukje dan ook nodig bij mijn nieuw beeldscherm?

Dat hang er van af hoe je het tweede beeldscherm aansluit.
De middelste is HDMI, veel gebruikt op HD televisies.
De meest rechtse is de DVI aansluiting.
Kijk dus maar op welke manier je het beeldscherm aansluit.
Als je HDMI gebruikt, pak je de middelste, zoniet, dan de rechter aansluiting.

[edit]Nu ik je vorige bericht goed lees, snap ik niet meer helemaal wat je bedoelt. Kun je een foto uploaden van dat 'zwarte stukje'?[/edit]

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn foto.
Het blauwe stukje is van mijn beeldscherm, met het zwarte stukje ernaast en dan de videokaart.
Nu was de vraag of ik bij het 2de beeldscherm ook dat zwarte stukje nodig heb.
2013-02-16 12.47.37.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan