2 beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik werk met 2 beeldschermen. De geeft normale pictogrammen in de taakbalk weer, maar de ander niet.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat weer de normale pictogrammen op beide beeldschermen zie?

Boerman

Ik neem aan dat je de taakbalk ook maar op 1 scherm ziet.
Bij mijn schermen kan ik via de setup van fabrikant NVidia aangeven of ik een scherm wil uitbreiden of kopiëren (en ook wat mijn hoofdscherm is)
Bij uitbreiding komt de taakbalk op 1 scherm, bij kopiëren krijg ik alle info, als kopie, op 2 schermen

Misschien kan dat ook zo bij jou.

Laatst bewerkt:
Een uitgebreide taakbalk is alleen mogelijk in Windows 8 en hoger. Als je Windows 7 gebruikt is het dus vrij logisch dat je geen taakbalk ziet. Als dat niet het probleem is, maak dan even een screenshot, om het voor ons wat duidelijker te maken.

screenshot make hiervan is lastig en geeft niet het probleem weer. Bij mij is het linkerscherm goed en het rechterscherm lijkt dat het wordt vergroot. Wanneer ik met mijn cursor van het linkerscherm naar het rechterscherm ga wordt de cursor ook vergroot. Dit geldt ook voor de programma die ik open.

Ik begrijp er nog steeds niets van.

@venga Het gaat niet alleen om de taakbalk. Misschien is het duidelijker als ik zeg: beeldscherm 2 wordt door uitbreiding opgeteld bij scherm 1. Ik hou dus 1 desktop, verdeeld over 2 schermen, en daardoor ook maar 1 taakbalk. Bij kopieren krijg ik 2 keer dezelfde desktop. 1 op elk scherm.

@boerman Past de gebruikte resolutie wel bij het 2e scherm?

Ik heb dezelfde scherm en had eerst ook geen problemen. Dus de schermen waren gelijk. Op een of andere wijze, denk ik, heb ik wellicht iets anders ingesteld, maar kan dit niet achterhalen.

ik weet niet wat ik heb gedaan, maar het is weer goed. De beeldschermen werken weer als voorheen. Iedereen bedankt voor de moeite. Soms moet je maar denken:" je weet niet hoe het kan, maar geniet ervan!";)

Het zal dan inderdaad de resolutie geweest zijn.

Zet je de status even op opgelost?

Kan wel 'ns gebeuren als de kabel een tikje heeft gehad. Mooi. Opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan