2 beelschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletobie

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
ik heb sinds gister 2 beeldschermen alleen wil ik kunnen gamen op de enen en iets anders doen op de andere maar dan gaat het spel de heletijd naar benden in de balk is dat op te lossen?

er zijn 2 manieren van beeldschermuitbreiding, Clonen en uitbreiden. Als u gaat clonen, dan zult u 2 dezelfde schermen krijgen op beide monitoren. Uitbreiden is voor u de beste oplossing. Maar als u een game of toepassing start in volledig scherm modus, dan zal het 2e scherm ook hierbij aanpassen. Dus zult u de game of toepassing in een venster moeten openen.

M vr gr

jim

dan kunt u nl. tussen de meerder schermen makkelijker switchen. Full screen gamen zal geen oplossing zijn.
Kijk ook eens naar software op internet om monitoren te delen. Hier zijn hele handige tools ( meestal nog gratis ook ) te vinden die wellicht deze optie wel aan kunnen.

jim

Laatst bewerkt door een moderator:
dat prbleem had ik al opgelost maar wat ik bedoel is dat ik links aan het gamen ben en dat ik recjts msn heb en dat als ik in msn klik dat de game dan weg gaat en minimaliseerd in de taalbalk.
en mijn beeldscheren zijn gewoon apart van elkaar.

Met UltraMon kun je gewoon het spel en msn tegelijkertijd open laten staan zonder dat je spel geminimaliseerd wordt zodra je msn aanklikt. Zet het spel ff op pauze en je kunt msn'en.
Ook heb je per scherm een eigen taakbalk die alleen de programma's weergeeft die open staan in dat scherm. (Alleen het primaire scherm heeft het startmenu uiteraard.)

Waarom zou je trouwens willen dat het spel geminimaliseerd wordt zodra je in het andere scherm op msn klikt? Dan is het nut van 2 schermen meteen weg, druk dan gewoon <Alt> + <Tab> en je hebt hetzelfde effect.

Versie 3.0.0 (3.0 Beta 1)
en dan rechts op de downloadlink klikken.

Maar misschien ligt het wel gewoon aan je instellingen, daar heb ik ook even mee lopen stoeien namelijk voor ik er tevreden mee was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan