2 bestanden willen niet verwijderd worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

suus21

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Berichten
9
hoi allemaal,

ik heb een website als test op mijn ruimte gezet nu de website af is en een eigen .nl naam heeft en eigen ruimte alle bestanden weer van mijn ruimte verwijderd. maar nu willen twee plaatjes niet verwijderd worden met mijn ftp programma! waarom weet ik niet het zijn gewoon maar twee plaatjes.

dit geeft het programma aan als foutrapport:
AppName: wsftppro.exe AppVer: 8.0.0.0 ModName: user32.dll
ModVer: 5.1.2600.2622 Offset: 0001ee07



kan iemand nu zien waarom het plaatje niet verwijderd kan worden?

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet welk ftp programma je gebruikt, maar probeer het eens met windows verkenner:

Start verkenner en typ in je adresbalk het ftp server adres van je provider, bij @Home is dat bijv homedrive.home.nl Je krijgt een inlogvenster waar je je accountnaam invult en entert. Dan weer een venster voor je accountnaam en je wachtwoord.

Als het goed is ben je nu in je webspace. Deze methode heeft zo ook het voordeel dat je vanuit 2 verkenner vensters makkelijk kunt kopieeren/plakken ipv dat je een apart ftp progje gebruikt.

Je benadert je webspace later via [mijn netwerklocaties] in verkenner.

ps,

ik lees nu dat je ws-ftppro gebruikt.
 

Bijlagen

  • ftp.jpg
    ftp.jpg
    10,5 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Het is geen ruimte bij mijn eigen provider maar van mijndomein.nl! werkt dat wat je vertelt daar ook bij?
 
Bestanden verwijderen

Het is ook bij spyware of virussen vaak zo, dat ze zich niet willen laten verwijderen. Dan is er een of andere instructie bijgeleverd, bijvoorbeeld "alleen lezen" bij de eigenschappen van het bestand o.i.d.

Ik ken twee manieren om dit op te lossen:

Inloggen als administrator, eventueel in veilige modus

of

Het bestand in kwestie naar de shredder van Spybot S&D slepen. Dit laatste werkt voor mij altijd.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan