2 besturings systemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Ik heb windows media center geinstalleerd en nu krijg ik bij het opstarten de keuze tussen win xp en mediacenter.

Hoe krijg ik win xp eraf zodat hij gewoon weer zonder een keuze opstart?

Ook staat op de D schijf een windows map die ik er niet af kan krijgen en wat toch wel veel ruimte inneemt.

Is er een mogelijkheid om ook die map van D weg te krijgen?

Alvast bedankt.

Win XP uit je opstartmenu halen kan door de boot.ini aan te passen. Weet je zeker dat je XP helemaal kwijt wilt? (oude XP)

Waarom kun je die map niet weghalen?

Waarschijnlijk heb je Media center op de D: geinstalleerd. Als je de C: formatteert, gaat media center op D: ook niet meer werken. Je kunt alles van de C: weggooien, behalve de bestanden boot.ini, ntldr, ntdetect en eventueel bootsect.dos. Dit aangenomen dat windows xp op C: en media center op D: staat.

Ik had windows xp er al op staan en heb een upgrade gedaan van windows media center en duidelijk aangegeven dat ik hem op de c schijf wilde hebben.

Waarschijnlijk heeft hij hem op de D schijf gezet,vandaar de windows map.

De windows media center cd doet het niet bij het opstarten zoals windows xp dat wel doet dus vandaar de upgrade.

De windows media center cd doet het niet bij het opstarten zoals windows xp dat wel doet dus vandaar de upgrade. [/B][/QUOTE]

Dan kan dat niet orgineel zijn, bij mij wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan