2 besturingsssystemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3killers

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
hallo allemaal ik heb zojuist windows 7 ultimate 32 bit geinstalleerd
maar nu vraagt die heel de tijd bij het opstarten van mijn pc welke besturingssysteem ik wil ik wil gewoon windows 7 weet iemand hoe je dat uitschakeld ??
of andere manieren dat je alleen windows 7 hebt?>

Dual-boot

Vaak wil dat zeggen dat er nog een besturingssysteem geïnstalleerd staat op je PC, of restjes daarvan. Kijk of je andere partities/harde schijven hebt (dit kun je zien bij Deze computer) en formatteer de partitie van het oude systeem.

Als je dan nog moet kiezen tussen een aantal systeem raad ik je het programma EasyBCD aan.

Vaak wil dat zeggen dat er nog een besturingssysteem geïnstalleerd staat op je PC, of restjes daarvan. Kijk of je andere partities/harde schijven hebt (dit kun je zien bij Deze computer) en formatteer de partitie van het oude systeem.

Als je dan nog moet kiezen tussen een aantal systeem raad ik je het programma EasyBCD aan.

Nee.

Start=> Configuratiescherm=> Systeem=> Tabblad: Geavanceerd=> Opstart- en herstelinstellingen=> Knopje Instellingen=> Lijst met besturings systemen en het vinkje er voor uit schakelen

Niet de meest fraaie oplossing, want het oude besturingssysteem blijft er nog opstaan, maar dan is de melding in ieder geval weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan