2 branders installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter B-B
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B-B

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2005
Hallo,

Ik heb net een twede CD-r/RW brander geinstalleerd op mijn nieuwe PC. Een geeft zichzelf al aan als de F: station en de andere gebruikt ook F:. Een van de branders is tevens ook CD/DVD speler. Als ik nu en CD wil kopieren weet Nero niet wat het moet doen omdat beide bronnen F: heten. Daarbij speelt de brander die tevens CD's en DVD's moet kunnen afspelen niets meer. Van het ene bron naar het andere kopieren kan lukt al helemaal njet. *zucht*

Hoe verander ik dit/los ik dit op???

Oh ja, ik eb XP home editie en gebruik Nero 6.0 als brand programma.

Alvast bedankt, B-B

Mischien wat simpel,maar heb je geprobeerd om de stationsletter te veranderen zodat ze niet beide F zijn?

Stationletter veranderen in XP: Deze computer-Beheren-Opslag op Schijfbeheer. Klik hier met de re muis op en kies bij het station waarvan je de letter wilt wijzigen Stations Letter En Paden Wijzigen. Klik wijzigen, kies een letter en ok. Besef wel dat programmas soms niet willen opstarten omdat het pad ook verandert.

Wat waarschijnlijk het geval is, is dat beide apparaten ingesteld zijn op slave(jumper). Zet bij 1 van beide apparaten de jumper op master.

Hoe zet ik een jumper op master?

B-B, nog geen wiz met computers btw maar kan goed overweg met instructies. Alvast bedankt!

stations

Hoi Maikel,

heb geprobeerd de stations te herletteren maar ik kom niet terecht bij het stuk 'letter en paden wijzigen'?

alvast bedankt voor je snelle reactie!

B-B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan