2 Bureabladen maar kan niet op 2e spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessulletje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Hallo,

Ik heb 2 nieuwe beeldschermen gekocht (Fujitsu Siemens L3220T 22" Wide LCD TFT) maar op het hoofdscherm kan ik gewoon spellen spelen maar als ik naar het 2e scherm ga met een spel dan blijft mijn muis op het 1e scherm staan, waardoor ik met geen mogelijkheid kan spelen.

Is er een oplossing voor of ben ik gedoemt om altijd zo te spelen?

-
Wessulletje

scherm configureren

Rechtermuis op bueaublad--> eigenschappen-->instellingen-->muis op scherm2--> onderste vinkje aanzetten
Het windows-bureaublad uitbreiden naar dit venster
Scherm 1 als hoofmonitor gebruiken

Bedankt voor de snelle reactie!

Maar dat werkt ik heb gewoon uitgebreid bureablad, maar als ik een spel start en die plaats ik op mijn 2e scherm dan zie ik de muis op mijn 1e scherm blijven staan terwijl ik op het 2e scherm aan het spelen bent

Ja dat kan ik, maar als ik een spel verplaats naar mijn 2de scherm in screen mode en ik wil spelen dan staat mijn muis net buiten het vakje van het spel waardoor het spel steeds op de achtergrond terecht komt

Ik heb ook 2 schermen (2x 19'' widescreen) en niet alle spellen zijn gemaakt om je muis te versplaatsen tijdens het spelen naar 1 of meerdere schermen.

Probeer het spel anders te spelen in een venster van windows (dit kan je meestal aanpassen in de instellingen van het spel zelf)

Ik heb het spel niet fullscreen op 2 schermen ik heb het spel gewoon in klein scherm op mijn 2e beeldscherm staan en de muis/cursor staat er 2 cm naast terwijl ik aan het spelen ben en bij een 1st person shooter is dat niet handig

Ik heb het spel niet fullscreen op 2 schermen ik heb het spel gewoon in klein scherm op mijn 2e beeldscherm staan en de muis/cursor staat er 2 cm naast terwijl ik aan het spelen ben en bij een 1st person shooter is dat niet handig

Ik snap wat je bedoelt, een spel op 2 schermen spelen kan in de meeste gevallen ook niet omdat dit teveel GPU geheugen zou kosten.

Verander de resolutie van het spel naar de resolutie van je buraublad

Geen probleem!

Als de vraag is opgelost druk rechts onderaan op: Vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan