2 cd instalatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

zZdavidZz

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
hallo helpmij'ers

ik heb een probleem (en daarom ben ik hier duh)
ik heb een spel en voor het installeren heb ik 2 cd's nodig jeweetwel he cd 1 cd 2.
deze zijn allebij meegeleverd, en de installatie bij cd 1 gaat goed. maar als hij om cd 2 vraagt en ik stop hem erin. pakt hij hem niet. ik ging dus terug naar de winkel maar mag ik hem niet ruilen/ geld terug vragen. hij gaf mij het advies om van 2 cd's een cd te maken met power iso. nou ik heb dat gedaan. maar nu geeft hij weer aan... please insert disc: hij geeft niet eens een nummer aan:( nu heb ik als vraag... hoe maak je die gemaakte iso van de 2 cd´s zo dat hij niet vraagt om die 2e cd. want als ik gewoon op ok drukt dan blijft hij vragen om cd2 boehoehoe plz plz plz :Dhelpmij:D hiermee. of hep je een andere oplossing hiervoor geef hem dan alstublieft want ik kan niet wachten om het te spelen

misschien als de pc vraagt om de 2e cd dan moet je ze de data.cabs aan wijzen

Hoi,

maak de CD (ook al is hij nieuw) eens schoon met lauw kraanwater en een druppeltje handzeep. Tussen schone vingers even schoonwrijven (2 min. maar geen rondjes draaien)) en daarna goed droog maken met een niet pluizige tisseu! Dit heeft mij al vele malen gered.

Optie 2: als de drive hem nog niet leest kun je misschien een externe drive van iemand lenen (USB) die hem wel leest.

Suc6.

niet gelukt (alle 2 de opties) weet jij niet een manier om dat please insert disc...
eruit te krijgen alvast bedankt

o... de optie van wufu heb ik over het hoofd gezien (sorry!) hou wijs ik hem de data cabs aan????
:confused::confused::o

er staat dan ergens tussen 'browse' en dan moet je de locatie van je cd2 aangeven en als dat niet lukt de locatie van de datacabs in je cd2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan