hoi hoi,
vraagje?
Ik zal eerst mijn probleem uit leggen.
Ik ben bezig een rooster te maken met diverse mensen die allemaal diverse verschillende functies hebben.
nu heb ik een lijst met de namen en de functies die zij kunnen vervullen.
nu wil ik in het werkrooster een tab maken met de aantallen die per functie aanwezig zijn als ik ze in rooster.
alleen hoe laat ik excel controleren of iemand EN de functie heeft EN aanwezig is en dat er dan een optelling komt in de betreffende cel van de aantallen die dan van een bepaalde functie aanwezig zijn?
ben al een paar dagen aan het zoeken maar kom er niet uit.
iemand die mij kan helpen??
vraagje?
Ik zal eerst mijn probleem uit leggen.
Ik ben bezig een rooster te maken met diverse mensen die allemaal diverse verschillende functies hebben.
nu heb ik een lijst met de namen en de functies die zij kunnen vervullen.
nu wil ik in het werkrooster een tab maken met de aantallen die per functie aanwezig zijn als ik ze in rooster.
alleen hoe laat ik excel controleren of iemand EN de functie heeft EN aanwezig is en dat er dan een optelling komt in de betreffende cel van de aantallen die dan van een bepaalde functie aanwezig zijn?
ben al een paar dagen aan het zoeken maar kom er niet uit.
iemand die mij kan helpen??