2 classes aan div toevoegen (IE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

WuLLe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Hallo,

Ik heb in m'n css classes gemaakt voor:
-gradients
-rounded corners
-shadows

De css waarden voor firefox, chrome, safari etc. staan in mijn standaard css.
De css waarden voor IE (fixes, aangezien IE de 'standaard' waarden niet ondersteund) staan in een aparte css die wordt geladen middels conditional comments.

Wanneer ik één class toevoeg aan een div werkt dit in alle browsers, maar zodra ik 2 classes wil hangen aan een div (voornamelijk gradient en rounded corners) werkt dit niet in IE. In overige browsers wel.

Wie weet of dit op te lossen is en zo ja, hoe?

Groeten,

WuLLe

PS. het a:hover effect werkt niet in Chrome. Wie heeft de oplossing? Ik stel deze vraag maar even gauw hier, omdat ik het onnodig vind om hiervoor een nieuw topic te starten.

Zonder voorbeelden kunnen we niet veel. Graag dus een live voorbeeld en de bron vermelden!
En graag vermelden in welke versies van de browsers je werkt!

Volgens mij ondersteund IE(misschien pas vanaf IE9) geen rounded corners.... dus ja dan zul je ze daar ook niet zien!

IE ondersteunt dit inderdaad niet standaard. Daar heb je bepaalde filters en fixes voor waardoor het wel lukt. Rounded corners bijvoorbeeld middels een .htc file die je aanroept in je css.

De website is nog niet online overigens.

Mijn vraag is gewoon of het wel mogelijk is 2 classes aan een div toe te voegen wanneer deze worden geladen door conditional comments.

Meerdere classes aan een element hangen kan gewoon in IE, als het niet werkt is er dus mis met je CSS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan